Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

muurbloempje

muurbloempje

• Lid sinds 17 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2014
  • 16:00

Hallo allemaal

Allereerst dank dat ik hier ben. Ik ben een vrouw dit her en der wat technische dingen oppakt.

Zo heb ik met behulp van iemand uit India, tja facebook staat voor niets, mijn HTC one X geroot met TWRP / Teamwin.

Nu kreeg ik net een update dus ik dacht ‘laat ik die installeren’.
Dus gedownload en erop geklikt. Dan word je naar het TEAMWIN menu gestuurd. Alleen installeren ging niet, geen idee waarom. Kreeg FAILED.

Nou ja het zij zo. Dus ik wil nu mijn telefoon weer gewoon gebruiken, alleen ik kom dat TEAMWIN menu niet uit.

Wie kan me helpen. Ik merk dat ik de Engelse uitleg echt moeilijk vind, te veel termen die ik niet kan thuis brengen. Ik hoop echt dat iemand me kan helpen wat dit is echt balen!

Thx.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5990
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 17 augustus 2014
  • 19:45

Topic verplaatst naar het HTC One X forum. Het Stel jezelf voor forum is om jezelf voor te stellen

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6546
  • Reputatie 250
  • 17 augustus 2014
  • 20:07

allereerst muurbloempje welkom op het androidworld forum.

helaas is het niet mogelijk om officiële updates van htc door te voeren met een custom recovery zoals twrp recovery, om update's uit te voeren moet eerst de stock recovery geflashed worden om daarna de bootloader locken je hebt dan in principe je one x helemaal weer stock.

ik wil je wel helpen maar wat wil je precies?, wil je na dat je de update doorgevoerd hebt je one x weer rooten dwz de booloader weer unlocken twrp recovery er weer op zetten en de boel weer rooten of een custom rom, zeg het maar!

twrp recovery kom je alleen maar uit door in het menu reboot of power-of te selecteren en dan gewoon weer aan te zetten.

Bewerkt (17 augustus 2014 20:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren