Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Adilhan

Adilhan

• Lid sinds 31 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2014
  • 21:55

Beste leden,

Heb een vraag aan jullie,
Tijdens het rooten van mijn toestel is er iets verkeerd gegaan.
Een map die ik ben vergeten om op Sd-kaart te verplaatsen.

Mijn toestel zit nu vast op Clockwork Recovery Mode.
Heb ook op forum opgezocht, maar het is mij niet gelukt.

Ik kan ook geen geschikte RUU.exe bestand vinden om te herstellen.
Wie kan mij hierbij helpen?

Endeavoru Pvt Ship S-ON RL
HBoot-1.72.0000
CPLD-None
Microp-None
Radio-5.1204.164D3.31

Groetjess

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 31 maart 2014
  • 23:10

als je geen systeem meer op je one x hebt of geen backup meer van een rom hebt of geen rom zip bestand op je telefoon hebt staan kun je aleen nog maar het onderste doen.

ik ga er vanuit dat de bootloader is unlocked.

hier een link naar xda developershier staat alles voor je one x.

hieralle ruu istallers.

als er geen ruu is voor de one x betekent dat je hboot nr hoger is dan de hoogste ruu die beschikbaar is je kunt namelijk niet downgraden aleen als je toestel s-off is en dat is er nog niet voor de one x.

ik weet niet of een one x adb sideload heeft, ik dacht het wel dan kun je gewoon een custom rom in zip vorm sideloaden.

hier eenfilmpjehoe adb sideload te gebruiken bij 5,5 minuut in het filmpje wordt voor gedaan hoe een bestand naar je toestel te pushen in recovery.

als je niet weet hoe je met adb om moet gaan of werkend te krijgen instaleer even dittooltje instaleer hem op je c drive onthoud waar je de map neerzet en zet een snelkoppeling op je bureaublad.

kopieer een rom voor de one x naar de map minimaal adb tool verander de naam in rom {ik leg nu niet uit waarom de naam veranderd moet worden} sluit de map.

eenmaal in recovery actieveer adb sideload sluit de usb kabel aan,kan zijn dat er drivers geinstaleerd worden wacht dit eerst af.

open minimaal adb tool met de snelkoppeling er opent nu een klein schermpje.

type adb devices druk op enter er moet!!! nu een nummer met sideload erachter staan zo niet reboot je computer en probeer het opnieuw.

type nu adb sideloade rom.zip en druk op enter en de rom wordt gepushed naar je one x let op!!! kan even duren voor dat het begint laat de one x niet in slaap vallen tik af en toe even op het scherm van de one x.

als de telefoon in slaap valt kan! de verbinding verbroken worden met sideload.

als hij bij 100% is gaat de instalatie verder op het toestel net zoals bij een normale rom.

wil het dan nog niet lukken gebruik dan een USB MICRO OTG KABELin combo met een usb stick zet een rom op de usb sluit hem aan op je one x zoek de externe usb in recovery en instaleer de rom.

succes.

Bewerkt (31 maart 2014 23:47)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren