Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 10 maart 2014
  • 14:15

maxieboy40
Ik kri kg geencontact met mijn pc Hoe moet ik de n Android back up gaan flashem n dan?
heb je usb foutopsporing wel aan staan.
als je op je computer verkenner opent dan heb je onder computer lokale schijf je onex staan als het goed is.
kopieer het bestand naar je onex in de backup folder van je custom recovery boot vervolgens in recovery selecteer restore zoek het bestand wat je net gekopieerd hebt klik erop als alles klaar is met restoren is boot je onex tot in het begin scherm en kontroleer eerst of alles goed is,zoek ergens op internet de stock recovery voor je onex en flash deze via fastboot als het tenmiste nodig is boot vervolgens in fastboot modus selecteer fastboot open adb op je computer zorg dat je onex gezien wordt type in adb {fastboot devices} je krijgt een nummer terug type dan in {fastboot oem lock} start je onex weer en alles is weer als stock.

als je niet weet hoe je adb werkent kunt krijgen kun je ditprogramma gebruiken ipv adb.

zorg wel dat je het juiste backup bestand voor jou telefoon gebruikt alles moet kloppen cid /type enz.. anders zit je dadelijk met een ander probleem.

doe eerst wat de turorial hiervoorsteld voor dat je het bovenste doet.

Bewerkt (10 maart 2014 14:44)
maxieboy40

maxieboy40

• Lid sinds 29 september 2013
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2014
  • 11:56

Ik hoef geen lock er op te hebben, zo bedoelde ik het niet.Ik wil gewoon weer terug naar een goede 4.2.2 rom. Die degelijk werkt en batterij zuinig is! Maar ik kan geen contact krijgen met mijn pc! ook niet als ik USB Foutopsporing aan of uit zet. Als ik mijn telefoon op een andere pc aansluit ziet hij hem de eerste keer wel. Haal ik mijn telefoon van de PC en doe ik hem 3 min. later weer in ziet hij hem niet meer…..
Wat moet ik doen?

Mag ook een 4.4.2 Custom rom zijn, die wel batterij zuinig is en hoeft niet heel veel poespas bij te zitten!!!

mvg, max

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 11 maart 2014
  • 20:33

ik kan zo niet zien wat er precies gebeurd met jou computer je zou een andere usb kabel kunnen proberen of een andere usb poort van je computer gebruiken maar ik krijg de indruk dat het met de custom rom die je op moment draait te maken heeft.
als ik jou was zodra je verbinding hebt met je telefoon en je kunt een rom kopieren naar je htc one maak er meteen gebruik van maak een backup van je huidige rom in recovery mocht er iets fout gaan en flash meteen er na de rom die je net gekopieerd hebt.
dan kun je het beste maximusHDgebruiken die is het meeste stock sense android 4.4.2 de instuckties staan op de site, zorg wel dat je de laatste cwm of twrp recovery erop hebt staan!!! anders gaat het mis met het flashen!!
hier een link naar *HTC ONE X* - Indexed listing of roms, kernels, guides, tools & mods

Bewerkt (12 maart 2014 15:25)
maxieboy40

maxieboy40

• Lid sinds 29 september 2013
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2014
  • 11:32

Werkt die rom wel op mijn HTC one X?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 12 maart 2014
  • 15:26

gizmobinky
ik kan zo niet zien wat er precies gebeurd met jou computer je zou een andere usb kabel kunnen proberen of een andere usb poort van je computer gebruiken maar ik krijg de indruk dat het met de custom rom die je op moment draait te maken heeft.
als ik jou was zodra je verbinding hebt met je telefoon en je kunt een rom kopieren naar je htc one maak er meteen gebruik van maak een backup van je huidige rom in recovery mocht er iets fout gaan en flash meteen er na de rom die je net gekopieerd hebt.
dan kun je het beste maximusHDgebruiken die is het meeste stock sense android 4.4.2 de instuckties staan op de site, zorg wel dat je de laatste cwm of twrp recovery erop hebt staan!!! anders gaat het mis met het flashen!!.
zorg ook dat je de kernel handmatig flashed{staat ook op de site} anders boot de rom niet.
hier een link naar *HTC ONE X* - Indexed listing of roms, kernels, guides, tools & mods
aangepast naar htc one x.

Bewerkt (12 maart 2014 15:59)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 12 maart 2014
  • 15:28

maxieboy40
Werkt die rom wel op mijn HTC one X?
sorry ik was in de war met iemand anders die een htc one heeft ik heb het inmiddels aangepast naar one x.

Bewerkt (12 maart 2014 15:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren