Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

joelta

joelta

• Lid sinds 14 oktober 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 10
  • 18 januari 2014
  • 12:15

Hallo,

Momenteel draai ik op mijn One X de custom ROM Cyanogenmod 10.1.3. Een paar weken geleden kreeg ik een update binnen dat 10.2 uit was (de stable version). Downloaden OTA ging prima, maar tijdens het installeren bleef hij hangen in het splash-screen. Dit tot gevolg dat ik nu weer 10.1.3 draai. Na handmatig downloaden en via de recovery installeren gebeurde hetzelfde. Weet iemand hoe dit komt? Vooral gewoon via de telefoon OTA installeren en updaten en dan vastlopen vond ik raar..

Tnx alvast!

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 januari 2014
  • 22:53

ota update gaat wel vaker fout met een custom rom.

kijk anders even op de site van de rom maker michien hebben ze daar een oplossing voor jou probleem, bijv een wipe cache en dalvik cache in recovery voordat je een ota update doet.
anders maak eerst een backup met titanium backup of een andere backup app van je instellingen en apps en flash je de hele rom 10.2 en zet je backup weer terug.
bij het flashen van een compleet nieuwe rom wordt altijd een data factory reset voorgestelt in recovery om problemen met het booten van een nieuwe rom te voorkomen, hangen op het splashscreen enz..

Bewerkt (19 januari 2014 23:14)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 20 januari 2014
  • 09:35

Een update van CM 10.1 naar 10.2 is een update van Android 4.2 naar 4.3. Bij zo'n grote update is vaak een fabrieksreset nodig vanuit de recovery.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren