Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

kajvb

kajvb

• Lid sinds 24 december 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 december 2013
  • 17:10

Beste Androidworld-members,

Toen ik vanmiddag probeerde mijn HTC One X te rooten en te flashen naar Cyanogenmod 10.2, heb ik de fout gemaakt niet alle bestanden op de SD kaart te zetten (boot.img en Google Apps). Bij het installeren van de rom, bleef ik daardoor vastzitten in het splash screen. Om deze reden heb ik in het recoveryscherm van CWM mijn SD kaart geformatteerd, met als gevolg dat mijn telefoon nu helemaal geen ROM meer heeft. Als ik nu mijn telefoon opstart, krijg ik alleen het witte HTC scherm. Als ik probeer om mijn mobiel op de pc aan te sluiten wordt hij niet herkend. Ik wil nu graag mijn telefoon weer op stock ROM krijgen, aangezien ik er nu niks meer mee kan behalve in het CWM recoveryscherm.

Ik heb de fastboot en RUU files gedownload, maar fastboot herkent geen device in het commandscherm, waardoor ik de RUU files niet op mijn mobiel kan zetten (waarschijnlijk omdat ik helemaal geen ROM meer heb?).

Kan iemand mij helpen? Ik heb geen idee wat ik nog kan proberen om mijn telefoon te redden.

wicman

wicman

• Lid sinds 03 oktober 2010
  • Berichten 219
  • Reputatie 0
  • 31 december 2013
  • 18:18

Maar je hebt nu wel een mooie dure onderzetter.8-)

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6547
  • Reputatie 250
  • 1 januari 2014
  • 11:25

als je nog in clockworkmod recovery kunt komen dan is het oke zo niet moet je even cwm flashen via fastboot.
koop even dit ding http://www.usb-otg-kabel.nl/ {otg host kabel} zet een rom op een usb stick die geformateert is in fat 32 boot in recovery stuit je otg host kabel met je stick eraan op je one x de usb stick wordt dan gezien als een externe drive en flashen maar

hier een filmpje en het gebruik van een usb host kabel http://www.youtube.com/watch?v=ZLISkavPg9U

hier een link naar tutorials voor je one x http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1832891

succes.

Bewerkt (16 februari 2014 11:28)
wicman

wicman

• Berichten 219
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2014
  • 09:37

Een one-x S-off maken……. Tuurlijk.
Als je niet weet waar je over praat, kan je beter je mond houden. Voor de one-x is geen S-off beschikbaar. Of je moet iemand kennen die bij een HTC repair service werkt.

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 15 februari 2014
  • 11:09

wicman
Een one-x S-off maken……. Tuurlijk.
Als je niet weet waar je over praat, kan je beter je mond houden. Voor de one-x is geen S-off beschikbaar. Of je moet iemand kennen die bij een HTC repair service werkt.

Dit forum is bedoelt om mensen te helpen en niet af te zeiken. Niemand hoeft hier zijn mond te houden. Als je het ergens niet mee eens bent, of een andere gedachtengang hebt, kun je dat op een normale manier zeggen/uitleggen.

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

wicman

wicman

• Berichten 219
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2014
  • 17:36

Prima, ik zal niet meer reageren.
Als jullie als mod het geen probleem vinden dat iemand informatie geeft welke een toestel WEL onomkeerbaar brickt, be my guest.
Het is al 1000 keer voorbij gekomen dat rooten en custom ROM's flashen niet voor iedereen is weggelegd en dat deze handelingen de nodige voorbereiding en inlezen behoeft.
Als iemand in de problemen komt door gewoon maar wat te doen is het nog steeds fijn als iemand kan/wil helpen.
Is het echter zo dat iemand informatie geeft welke ronduit schadelijk is voor een toestel mag ik daar niets van zeggen.
Het zou je als MOD sieren als je de TS had gemeld dat de genoemde informatie incorrect is en dus schadelijk voor zijn toestel.
Maar nee, jij waarschuwt diegene die erger probeert te voorkomen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren