Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ditisrogier

ditisrogier

• Lid sinds 16 augustus 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 december 2013
  • 19:03

Hallo,

Met dank aan mijn vrienden - die gisteravond te vaak mijn patroon verkeerd hebben ingevuld - moet ik mijn Google gegevens invullen… Het probleem is dat de Wifi uitstaat..
De 3G staat wel aan, maar volgens HTC - die ik vanochtend heb gebeld - kan ik alleen inloggen op de Google-servers als ik Wifi heb.

Ik weet nu dat de enige oplossing is om een hard reset te doen, maar ik heb gisteravond hele leuke foto's gemaakt, en ik zou het echt heel zonde vinden als die kwijt zouden raken.. Normaal worden de foto's geüpload naar Dropbox, maar omdat de Wifi uitstond is dat nog niet gebeurd.

Maar er Moet toch nog een mogelijkheid zijn om die foto's te redden?? Is er niet bijvoorbeeld een trucje om de Wifi alsnog aan te zetten? Hij heeft ook de functie “Internet doorgeven” (die niet aanstaat), is die ook nog aan te zetten? Of een programma waarbij ik het telefoongeheugen kan benaderen zonder te ontgrendelen?

Ik zou het echt heel, heel, heel erg waarderen als iemand met een oplossing komt.

Alvast bedankt.

Rogier

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren