Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jornoman

Jornoman

• Lid sinds 22 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 november 2013
  • 16:11

Hallo lezer,

Na veel gewroet op allerlei fora moet er nu toch een eind komen aan mijn probleem. Vandaag heb ik een (z.g.a.n.) HTC One X op mogen halen bij de Vodafone winkel, omdat mijn vorige na 3 reparaties nog steeds niet naar behoren werkte. Nu ik het andere toestel vandaag opgehaald heb, vertoont deze dezelfde problemen.

Thuis heb ik een TP-Link N750 router. Op die router kan ik moeiteloos op internet via mijn laptop, een Samsung Galaxy S3, wwn Samsung Galaxy S4, mijn Xbox360 en de vaste PC. Wanneer ik met mijn HTC One X op dit netwerk wil, geeft hij aan dat ik vol bereik heb. Wanneer ik echter op een internetpagina wil komen geeft hij het volgende aan:
Webpagina tijdelijk niet beschikbaar. Dit is niet alleen thuis.

Dit probleem heeft dus alleen mijn HTC One X, (nu zelfs het tweede toestel wat ik heb mogen ontvangen) en dit is erg frustrerend. Wat moet ik hier mee aan? Wie heeft er een stappenplan?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 22 november 2013
  • 19:08

ik heb voor mijn htc one een one x gehad ook problemen met wifi hier een link naar een post hier op androidworld michien kun je daar wat vinden over jou probleem http://androidworld.nl/forum/htc-one-x/54609-wifi-problemen-na-422-sense-5-update.html

hier ook een link naar xda developers over het wifi probleem http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1688538.

succes met je one x.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren