Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Eagleman

Eagleman

• Lid sinds 07 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 november 2013
  • 14:30

Ik heb mijn toestel sinds kort voorzien van Cyanogenmod 10.2 (zeg ik uit m'n hoofd)
Echter zal ik wel iets verkeerd gedaan hebben want ik krijg wifi niet aan. Daarnaast kan ik ook mijn mobiele netwerk niet vinden. Het toestel vind überhaupt geen netwerken. Om dit op te lossen wilde ik een andere ROM op mijn SD kaart zetten vanaf mijn computer. Eerst krijg ik nog bij Computer keurig HTC One X (onder het kopje apparaten) maar sinds de overgang naar Cyanogenmod niet meer. Ik kan hierdoor niet op mijn SD kaart komen. Kan iemand me helpen om Wifi en het mobiele netwerk te fixen? Of me helpen met de toegang tot de SD kaart. Ik heb al vernomen dat je deze er niet uit kunt halen

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 7 november 2013
  • 20:50

kijk in je instellingen ergens bij mount en storage vink usb mass storage aan als goed is zie je het geheugen op je computer in verkener.
lukt het dan nog niet ga dan naar instellingen /opties voor ontwikkelaars/en vink usb foutopsporing aan.
kun je opties voor ontwikkelaars niet vinden ga dan naar instellingen/info/software-informatie/meer, kernel-versie,enzovoort en tik herhaardelijk op build-nummer,wacht tot er staat je bent ontwikkelaar{zie je maar heel even} ga dan terug en als het goed is zie nu opties voor ontwikkelaars en doe het bovenste.
met je verbindingen wifi enz kan ik je niet mee helpen of je moet hier een link plaatsen naar de site waar je rom vandaan hebt michien dat ik daar wat kan vinden waarom je geen verbindingen hebt.

Bewerkt (7 november 2013 20:56)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren