Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

martijn95

martijn95

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 3 september 2013
  • 12:16

Na de laatste update van HTC, heb ik dus het probleem dat mijn wifi het slecht, tot helemaal niet doet. Ik zit dus eigenlijk constant op 3G. Heeft iemand nog meer deze problemen? Of weet iemand hoe ik dit oplos?

Alvast bedankt

booze

booze

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 151
  • Reputatie 0
  • 3 september 2013
  • 20:43

Dit lukt alleen maar als we een bugfix van HTC krijgen….. Ik heb het ook. En ik heb afentoe reBoots, spontaan.

Jhie

Jhie

• Lid sinds 09 maart 2012
  • Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 4 september 2013
  • 16:39

Ik heb de update sinds gister avond en merk er geen rare dingen aan.
Ik vind dat de telefoon zelfs wat sneller is geworden.

MillionCookies

MillionCookies

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 september 2013
  • 03:06

ik heb het ook. ik erger me er kapot aan. bijna altijd als er een update is en installeer dan doet me wifi het erg slecht. krijg ik een nieuwe update erna doet hij het weer. nu de 4.2.2 update en hij doet het weer eens slecht.. hij kan moeilijk verbinding maken. en als het niet lukt om verbinding met internet maken gaat hij even uit en probeert hij opnieuw met het modem verbinding te maken. en als ik internet verbinding heb is het maar voor even of het is erg traag. is gewoon echt niet leuk meer als je geen gebruik van gprs kan maken. en je dus weinig kan doen op je mobiel omdat er een stom wifi probleem is door de update

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6529
  • Reputatie 250
  • 6 september 2013
  • 00:15

ik heb ook eens one x gehad met het wifi probleem,als je op een bepaalde plek druk uitoefend gaat het signaal beter worden, ik heb hem ooit laten repareren voor stof achter het beeldscherm en had toen nauwlijks meer ontvangst dus heb ik hem uitelkaar gehaalt het kontakt puntje iets omhooggehaalt en weer een bereik van heb ik jou daar
of het aan de software ligt weet ik zo niet, maar er zijn veel mensen op internet die er last van hebben.
kijk hier maar eens naar.http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1688538.
in het filmpje worden de contactpunten gesoldeerd dat vond ik weer net iets te ver gaan ivm met warmte soldeerbout en de kwetsbaarheid van de one x.

succes allemaal met one x.

Bewerkt (6 september 2013 00:43)
VinceG

VinceG

• Lid sinds 06 september 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 september 2013
  • 21:57

Ja ik heb het ook!
Voor de update hoorde ik veel mensen over dit soort problemen, maar had ik er geen last van.
Na de update naar 4.2.2 en sense 5 is het echt bagger! Dit houd wel in dat ik na een week in de nieuwe maand al mijn hele databundel er doorheen heb omdat thuis me wifi elke keer niet opgepakt word.
Daarnaast heb ik na iedere reboot dat er apps uit de gemaakte folders verdwenen zijn.

Echt slecht gewoon!

booze

booze

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 151
  • Reputatie 0
  • 7 september 2013
  • 19:20

@Erik522 Hoi Erik. Het vermeende WiFi probleem na de update is in onderzoek. Excuses voor het ongemak.
Dit kreeg ik als antwoord op een tweet aan Htc….

Mark19

Mark19

• Lid sinds 08 september 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 september 2013
  • 22:18

VinceG
Ja ik heb het ook!
Voor de update hoorde ik veel mensen over dit soort problemen, maar had ik er geen last van.
Na de update naar 4.2.2 en sense 5 is het echt bagger! Dit houd wel in dat ik na een week in de nieuwe maand al mijn hele databundel er doorheen heb omdat thuis me wifi elke keer niet opgepakt word.
Daarnaast heb ik na iedere reboot dat er apps uit de gemaakte folders verdwenen zijn.

Echt slecht gewoon!

@VinceG Hetgeen jij schrijft merk ik ook bij mijn HTC One X. Zéér slechte Wifi ontvangst (werkt alleen als ik 30cm van mijn router af ga zitten) en ook mis ik na een reboot apps in gemaakte folders.
Ook mijn databundel gaat nu érg hard. Tevens kan ik nu mijn tv, mediaplayer etc. niet bedienen aangezien deze via mijn HTC en het Wifi netwerk loopt.
Ik hoop dat HTC snél met een bugfix komt, anders hoop ik dat het mogelijk is om terug te stappen naar de vorige firmwareversie.

Bewerkt (8 september 2013 22:19)
VinceG

VinceG

• Lid sinds 06 september 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 september 2013
  • 17:03

Mark19
VinceG
Ja ik heb het ook!

Echt slecht gewoon!

@VinceG Hetgeen jij schrijft merk ik ook bij mijn HTC One X. Zéér slechte Wifi ontvangst (werkt alleen als ik 30cm van mijn router af ga zitten) en ook mis ik na een reboot apps in gemaakte folders.
Ook mijn databundel gaat nu érg hard. Tevens kan ik nu mijn tv, mediaplayer etc. niet bedienen aangezien deze via mijn HTC en het Wifi netwerk loopt.
Ik hoop dat HTC snél met een bugfix komt, anders hoop ik dat het mogelijk is om terug te stappen naar de vorige firmwareversie.

Ja kun je terugstappen naar de vorige androidversie dan? want dan ga ik dat gelijk doen.
Het is echt irritant gewoon!
Heb net zitten chatten met iemand van HTC nederland via hun site, maar daar schiet je ook niet veel mee op.
Dan krijg je de reactie: ja we horen het dagelijks en we maken er melding van en verder weten we niets…….

Mjah ik denk dat dit mijn laatste HTC is geweest! Lang geleden van Nokia overgestapt op HTC (ja ik ben nogal merkvast!) en altijd tevreden geweest. Maar het trage uitbrengen van updates en dan ook nog zulke slechte updates doen mij vermoeden dat ik weg moet bij deze fabrikant.
Helaas loopt mijn toestellease pas in mei af. Ik wacht nog een week en dan ga ik in de Hi-winkel klagen!

enrico_vos

enrico_vos

• Lid sinds 09 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 september 2013
  • 21:29

martijn95
Na de laatste update van HTC, heb ik dus het probleem dat mijn wifi het slecht, tot helemaal niet doet. Ik zit dus eigenlijk constant op 3G. Heeft iemand nog meer deze problemen? Of weet iemand hoe ik dit oplos?

Alvast bedankt

De oplossing is denk ik om in je router bij de WIFI-instelling een ander kanaal te gebruiken. Vaak kan je van kanaal 1 t/m .. kiezen waarbij de zender iedere keer op een andere frequentie uitzend. Staat de instelling op AUTOMATISCH kies dan een kanaal.
Ik kwam hier achter aangezien de HTC bepaalde WIFI-zenders in de buurt wel zag maar die van mij niet.
Bij mij stond deze op 2467MHz en staat deze nu op 2412MHz en de HTC ziet mij WIFI weer en alles werkt weer normaal.
Succes!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren