Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

boyd57

boyd57

• Lid sinds 20 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2013
  • 16:11

Al voor de laatste update's, werkte mijn agenda goed bij het opstellen van een nieuwe afspraak.
Ik gebruik alleen de pc-sync kalender, alle anderen zijn uitgevinkt.
Toen ik de allereerste afspraak maakte, moest ik links boven de juiste kalender kiezen in het pull down menu, daarna maakte hij elke volgende afspraak altijd meteen in de pc-sync kalender.

Sinds één van de vorige software update's blijft hij een nieuwe afspraak steeds maken in de google agenda van mijn google account en moet ik bij elke nieuwe afspraak altijd links boven in het pull down menu, de pc-sync kalender kiezen.

Is hier nu niets aan te doen?

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 20 juli 2013
  • 16:57

Via instellingen, applicatiebeheer de gegevens wissen.

boyd57

boyd57

• Lid sinds 20 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2013
  • 14:24

jwhoutepen
Via instellingen, applicatiebeheer de gegevens wissen.
U bedoelt instellingen, Apps en dan google account verwijderen?

Dat heb ik gedaan en inderdaad, dan werkt de agenda weer goed, alleen, klein probleem dan, als ik naar de play store ga, dan kan ik daar niet meer in en wordt gevraagd om mijn google account in te voeren.

En dan is het agenda probleem weer daar.

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 21 juli 2013
  • 14:31

Ik bedoelde niet zozeer het account verwijderen, maar de gegevens van de agenda app…

Ik zou dus het account opnieuw aanmaken en in de lijst van te synchroniseren zaken de agenda uitvinken.

Berichten samengevoegd. Als je later nog iets wilt toevoegen, gebruik de knop ‘bewerken’.

Bewerkt (21 juli 2013 19:29)
boyd57

boyd57

• Lid sinds 20 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2013
  • 16:06

jwhoutepen
Ik bedoelde niet zozeer het account verwijderen, maar de gegevens van de agenda app…

Dit snap ik niet, ik kan volgens mij alleen in de agenda app, het google account uitvinken maar nergens zie ik een mogelijkheid om in de agenda gegevens te wissen.

Bij instellingen en accounts & synchronisatie staat alles met betrekking tot synchroniseren uit.

Yspriem

Yspriem

• Lid sinds 10 augustus 2013
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2013
  • 19:02

Dit probleem heb ik ook. Heel irritant dat je iedere keer opnieuw PC-sync als agenda moet selecteren. En dat daarna weer Google bovenaan staat en als je die dus niet wijzigt dan wordt de nieuwe afspraak in de verkeerde (google) agenda gezet en die wordt dan weer niet met de pc gesynchroniseerd. Balen!!Zijn wij de enig die daar last van hebben? kan ik me niet voorstellen. GRAAG een oplossing!

Yspriem

Yspriem

• Lid sinds 10 augustus 2013
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2013
  • 12:50

Fijn die update, 4.2.2 android. Nu is probleem ook opgelost. Lag dus aan de app.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren