Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

TheOutlaw

TheOutlaw

• Lid sinds 12 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2013
  • 08:55

Goedemorgen/middag/avond mede androidteers.

Ik heb een probleem met mijn HTC One X;. Zodra ik mijn One X aan het lichtnet hang start deze na een paar seconden automatisch op. Dat doet hij gemiddeld tussen 4 en 7. Grappig, maar als je bereikbaar wilt zijn is dat best crap.

Weet iemand een trucje, handeling of iets anders om dit op te lossen?

Alvast bedankt!

MVG Tom

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 13 juli 2013
  • 12:10

Ik neem aan dat je bedoeld dat hij tussen 04:00 en 07:00 herstart als hij aan is gesloten, waardoor je dus niet bereikbaar bent totdat je wakker wordt?
Je zou hier het best even een factory reset kunnen uitvoeren.
Hierdoor worden al je settings en apps gewist en heb je weer een schone telefoon.
https://support.htc.com/en-au/090-HTC_One_X/0A0/020/010

Anders zou je ook nog kunnen kiezen voor geen simkaart code, dan blijf je ook bereikbaar na een herstart.
Ik heb zelf een code op mijn telefoon ipv mijn simkaart, dus ze hebben ook niets aan me telefoon als hij gejat wordt. Anders stoppen ze gewoon een andere simkaart erin en klaar.

wicman

wicman

• Lid sinds 03 oktober 2010
  • Berichten 219
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2013
  • 12:54

Of ze stoppen nu jou pincodevrije simkaart in een ander toestel en bellen op jouw kosten een avondje naar Bolivia. Geen slimme tip.

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 14 juli 2013
  • 23:06

wicman
Of ze stoppen nu jou pincodevrije simkaart in een ander toestel en bellen op jouw kosten een avondje naar Bolivia. Geen slimme tip.
Op moment dat mijn telefoon gejat is dan heb ik mijn simkaart al geblokkeerd, als je aangifte doet bij de politie en je simkaart blokkeert nadat ze dit hebben gedaan ga ik er ook wel vanuit dat je provider die koste kwijtscheld. (toch?)

TheOutlaw

TheOutlaw

• Lid sinds 12 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2013
  • 09:48

Dat was meer een voorbeeld. Zodra ik op welke tijdstip een oplader in mijn telefoon stop ( pc/netstroom ) gaat hij in een loop zichzelf continue opstarten. Na 7 keer vind hij het mooi geweest en laad hij netjes op. Maar in die periode dat hij opstart ben ik niet bereikbaar of heb ik geen ene fluit aan me telefoon.

tim687

tim687

• Lid sinds 11 juli 2011
  • Berichten 418
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2013
  • 11:21

Heb je een app geïnstalleerd die zoiets kan doen (bijv. Tasker of iets anders) Zo ja, verwijder deze en kijk of hij het doet.
Zo nee voer deze stappen uit: (Dit is wel voor Android 4.0 of hoger)
Make an full backup of your phone without root

Reset je telefoon dan, en herstel de adb backup.
PS: Op eigen risico

Off-topic: ik heb mijn simkaart code ook uit staan, maar dit is omdat ik juist wil dat de telefoon verbinding maakt als hij wordt opgestart (als hij gestolen is), dan kan ik namelijk via Avast! de locatie etc. bepalen, en hem ook beschermen tegen Hardreset of Factory Reset!!

Bewerkt (15 juli 2013 11:22)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren