Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ren3

Ren3

• Lid sinds 07 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2013
  • 14:44

mijn camera is ermee opgehouden en vraag me af of 1 van jullie me kunnen helpen..

als ik op het icoon camera klik opend alles behalve het beeld van de camera is er niet dus de icoontjes staan er wel allemaal in van instelling ed maar kan geen foto's nemen en hij sluit ook na een paar seconden af..

nou heb ik de app android system info gedownload en die zegt het volgende over de camera :

As retreiving camera infos can give the impression that it is taking a picture on some device, it is not enabled by default. if you wish to,go in settings menu..

wie kan me helpen?

vg rene

Bijlage:

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 7 juli 2013
  • 15:59

Heb je je telefoon al opnieuw opgestart?
Anders kijken of je een andere foto app kan downloaden https://play.google.com/store/apps/details?id=com.moblynx.cameraics

Als dat niet werkt zou je nog een factory reset kunnen doen van je gehele telefoon en anders moet hij dan toch echt terug naar HTC.

Ren3

Ren3

• Lid sinds 07 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2013
  • 20:11

psybi
Heb je je telefoon al opnieuw opgestart?
Anders kijken of je een andere foto app kan downloaden https://play.google.com/store/apps/details?id=com.moblynx.cameraics

Als dat niet werkt zou je nog een factory reset kunnen doen van je gehele telefoon en anders moet hij dan toch echt terug naar HTC.

bedankt voor het meedenken..
heb app gedownload maar scherm blijft zwart..en krijg de melding dat camera ics is gestopt.. factory reset geprobeerd maar werkt ook niet dus ben bang dat de camera kapot is..maar hoe kan het dat de led of flitser van de camera wel werkt? als ik de zaklamp probeer springt die wel aan..??
en dan nog een probleem met het netwerk dat niet of nauwelijks werkt.. als ik in huis zit heb ik geen bereik dus kan niet bellen..maar als ik in een vrij open stuk terrein ben heb ik nergens(nauwelijks) last van slecht bereik.. iemand daar nog een idee op?

vg rene

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 7 juli 2013
  • 20:16

Het ziet er inderdaad naar uit dat je camera defect is. Het led van de camera staat los van de camera zelf, dus het klopt dat die het gewoon moet doen.
Je zou je telefoon dus terug moeten sturen naar HTC om dit op te lossen. Dat je bereik minder is kan aan de telefoon maar ook zeker aan de provider liggen. Als ze onderhoud hebben aan masten in de buurt heb je minder bereik.
Een huis blokkeert ook netwerk, dus het is normaal dat je in huis minder bereik heb dan buiten.

Ren3

Ren3

• Lid sinds 07 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2013
  • 20:37

hallo,

oke..maar mijn vrouw heeft hetzelfde netwerk als mij ( simpel ) en die heeft vol bereik die heeft een iphone..maar hiervoor had ik een sony ericsson waar ik dus ook gewoon vol bereik in huis mee had..dus dat is een beetje vreemd..maar ga hem idd opsturen en ben benieuwd wat er dan uitkomt..kan het ook aan de software liggen? ik draai namelijk android 4.1.1..als ik naar het tab info ga op de telefoon krijg ik dit te zien help
netwerk
telefoonidentiteit
hardware info
sofware info
juridische info

zie foto volgens mij mis ik daar sowieso de regele sofware update toch?

vg rene

Bijlage:

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 7 juli 2013
  • 20:57

Je zou de telefoon eerst een factory reset (fabrieksinstellingen) geven om wat meer dingen uit te sluiten.
Als je telefoon slecht bereik en geen camera functie meer heeft naar de factory reset dan moet je hem terug sturen

Mijn vriendin haar HTC heeft daar inderdaad Software updates bij staan.

Bewerkt (7 juli 2013 20:59)
Ren3

Ren3

• Lid sinds 07 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2013
  • 21:03

net geprobeerd om factory reset te doen maar geeft geen verandering dus ga hem terugsturen.
hou je op de hoogte.

Ren3

Ren3

• Lid sinds 07 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2013
  • 20:12

Ren3
net geprobeerd om factory reset te doen maar geeft geen verandering dus ga hem terugsturen.
hou je op de hoogte.

htc word morgen opgehaald dus ben benieuwd.

Ren3

Ren3

• Lid sinds 07 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2013
  • 20:13

ps zijn er meerdere forumgebruikers hier met zo'n zelfde probleem?

Danieldek

Danieldek

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 112
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2013
  • 16:31

Ren3
ps zijn er meerdere forumgebruikers hier met zo'n zelfde probleem?

Ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met mijn HTC One x+ versie. De camera startte niet meer, ik kreeg alleen maar vlekken in het scherm ‘ allerlei kleurtjes ’ En nee, het scherm is niet kapot, want het is alleen als ik de camera start.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren