Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Martijn82

Martijn82

• Lid sinds 15 juli 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2013
  • 13:19

Sinds twee weken (na vakantie in het buitenland) werkt de locatieservice op met One X niet meer (goed). Google Now en Buienalarm geven aan dat deze uitgeschakeld is en vragen hem in te schakelen, maar alle vier de vinkjes bij ‘Instellingen’ -> ‘Locatie’ staan aan. Apps als Accuweather geven aan ‘huidige locatie’, maar dus niet meer de plaatsnaam. GPS werkt verder prima volgens mij, ik kan gewoon navigeren met Maps.

Wat kan ik doen? Ik heb al meerdere keren de vinkjes uit en aangezet. Ook heb ik Locations meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en de telefoon enige tijd uitgezet. De verbindingen als Wifi en Mobiele gegevens staan gewoon aan.

Hopelijk weet iemand een oplossing.

stakie75

stakie75

• Lid sinds 25 augustus 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2013
  • 21:35

Heb ik ook gehad en zelfs nog regelmatig. Bij mij helpt opnieuw starten, dus apps sluiten en opnieuw starten. Niet afsluiten en dan weer opstarten.
Soms moet ik dat 3x per week en soms enkele maanden niet.
Heb al contact gehad daarover met HTC, maar daar kon niemand mij helpen en een antwoord geven helaas.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren