Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mark_GSI

Mark_GSI

• Lid sinds 07 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2013
  • 01:07

Hallo forummers
ik zit met een aantal problemen met het toestel
het toestel zou namelijk zo bere sterk zijn beweerde HTC
nou hij viel bij mij uit de auto vanaf mijn dorpel dus zeg nog geen 25 cm hele barst met aftakkingen dwars over het hele scherm

1. slaat geen contacten meer op, niet op sim en op telefoon, ja hij slaat ze op maar heb je daarna telefoon op whatsapp afgesloten, zijn de contacten verwijderd..

2. het bekende wifi probleem

3. vaak uit zichzelf opnieuw opstarten

4. accu gaat nog geen halve dag mee terwijl er maar 1 app actief is en dat is whatsapp

5. 3g enorm traag (tele2 probleem) maar als het er is valt het regelmatig uit net als het bereik van het toestel

ik heb er aan de ene kant enorm veel spijt van dat ik deze telefoon gekocht heb…

wie kan mij helpen met mijn problemen?

en weet er iemand die ook een schermpje (het bovenste gedeelte) van de One X kan vervangen??

Groetjes Mark

Bewerkt (7 mei 2013 01:07)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2013
  • 09:28

Lijken me toch allemaal hardware problemen verder weet ik niet wanneer je de one x heb gekocht, de 1ste generatie heeft een hardware probleem met wifi bij de andere is dit veroorzaakt door een update en deze is ook laatst weer opgelost met een update.

Op slaan van contacten toch wel vreemd lijkt me meer een software probleem misschien eens toestel herstellen naar de fabrieksinstellingen.

Accu is die altijd zo slecht al geweest of misschien pas na die val ?, verder 3G traag ja je zit wel met tele2 op het tmobile netwerk en die is op veel plekken niet goed.
Het opnieuw starten kan software matig zijn maar hij kan ook te heet worden en het dan doen, of als het na die klap pas is gebeurd iets aan de hardware zijn.

Verder heb ik mijn one x ook laten vallen een keer toen ik terug kwam van de fiets het ging als volgt, ik stapte me fiets op sporttas enzo om kwam in de knel met me draad van oordoppen en had een reactie ineens dat ik mijn hand omhoog doe me

telefoon vliegt omhoog op hoofd hoogte valt die naar beneden
Hij klettert op de grond met de bovenkant dus niet plat
Ik schrikken ik pak hem op heeft helemaal niks :thumbs:

Bewerkt (7 mei 2013 09:28)
F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2013
  • 14:58

Als je telefoon niet naar behoren werkt moet je terug gaan naar de winkel, of ergens anders laten repareren!

Bewerkt (7 mei 2013 14:58)
Mark_GSI

Mark_GSI

• Lid sinds 07 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2013
  • 19:50

F-energy dat snap ik ook wel slimmerik, maar ik wil wel graag informatie inwinnen

ik heb de HTC one X gekocht/besteld eind december

krijg de laatste tijd ook vaak de melding

Sim-kaart geplaatst
tik om het instellen te voltooien…

dit heb ik ruim 6x per dag, merk ook dat ik sinds feb. ontzettend hoge rekeningen krijg RUIM 200€ tele2 gebelt en laten onderzoeken ja meneer t komt toch echt van uw nummer af…

ja net of ik smorgens vroeg om 4 uur ga bellen/smsen naar nummers die ik net ken als ik om 6 uur moet beginnen op het werk :/

Bewerkt (7 mei 2013 19:50)
Mark_GSI

Mark_GSI

• Lid sinds 07 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2013
  • 14:54

niemand?

Bewerkt (9 mei 2013 14:54)
lk1zhm

lk1zhm

• Lid sinds 08 mei 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2013
  • 17:58

Data verkeer uitzetten, ik heb dat ook gehad met mijn vorige telefoon, vodafoon kwam mij tegemoed ik moest alleen 120 euro betalen voor data verkeer. Vodafoon nam 220euro voor haar rekening omdat ik niet kon weten dat dit in mijn telefoon aanstaat.was hun redernering.

———- Update van bericht ———-

Data verkeer (Bloks)uitzetten, ik heb dat ook gehad met mijn vorige telefoon, vodafoon kwam mij tegemoed ik moest alleen 120 euro betalen voor data verkeer. Vodafoon nam 220euro voor haar rekening omdat ik niet kon weten dat dit in mijn telefoon aanstaat.was hun redernering.

Bewerkt (9 mei 2013 17:58)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren