Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 24 april 2013
  • 23:11

Geruchten doen de ronde over de toekomst van HTC's One X-smartphone. Berucht twitteraar @LLabTooFeR claimt dat we geen Android 5.0 Key Lime Pie-update voor de handheld hoeven te verwachten.

“4.2.2 is de laatste update voor de One X,” schrijft de tipgever via Twitter. De Jelly Bean-update zal worden vergezeld door de nieuwste versie van HTC's Android-skin Sense 5.0, maar dat is de laatste halte voor het voormalige vlaggenschip van het Taiwanese merk. Een officieel updateschema van HTC is nog in de maak.

Als de HTC One X niet naar Android 5.0 Key Lime Pie overgaat, lijkt het onwaarschijnlijk dat andere modellen uit 2012 wel een update zullen zien. Het is dus mogelijk dat ook de HTC One X+, One S, One V en One SV blijven steken op Android 4.2 Jelly Bean.

Zelfs vlaggenschip HTC One gaat over de toonbank met Android 4.1 Jelly Bean, maar de sprong naar Android 5.0 is absoluut niet ondenkbaar. Android 5.0 Key Lime Pie is overigens nog niet officieel aangekondigd door Google. De introductie van het besturingssysteem wordt verwacht op de Google I/O-conferentie, halverwege mei.

Ja als dit waar is gaan toch aardig wat mensen niet blij zijn, sommige die van de desire hd naar one x zijn gegaan omdat die geen updates meer kreeg krijgt de one x dit misschien ook niet meer.

Wat denken jullie zal dit kloppen ?

Bron: 'HTC One X krijgt geen Android 5.0-update' - Techzine - ICT Nieuws - Mobile - De community voor ICT liefhebbers en professionals

Bewerkt (24 april 2013 23:11)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 24 april 2013
  • 23:44

Gezien Key Lime Pie nog niet officieel is aangekondigd lijkt mij dit vrij onwaarschijnlijk, wanneer dit wel zo zou zijn ben ik bang dat HTC zijn glazen aan het ingooien is, je zegt het al, sommigen zijn over gegaan van Desire HD naar One X, wanneer deze geen update zou gaan krijgen naar KLP dan zullen er toch wel mensen zich gaan bedenken en een ander merk toestel gaan kopen.
Anyways, wanneer Android 5.0 uitkomt hoef ik nog maar een half jaartje (aannemend dat 5.0 dan ergens rond de jaarwisseling zal gaan komen) met mijn, tot nu toe nog steeds, geweldige One X.
Zal mijn tijd wel duren denk ik…

Bewerkt (24 april 2013 23:44)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 25 april 2013
  • 09:47

Ja klopt het is nog niet officieel aangekondigd maar als die in juni ofzo pas aangekondigd is is de kans groot dat htc hem ergens hem oktober/november uitrolt.
De kans is dan ook groot dat ze een 1,5 tot 2 jarig toestel deze dan niet meer geven, maar goed ik denk als dit niet zo is aangezien de mensen van de desire hd naar one x actie er veel langer mee moeten doen dan snel dag dag htc zullen zeggen.

Maar we gaan het zien ik ben zelf ook niet zo snel van de updates uiteraard vind het niet zo erg, maar z'n top toestel als de one x zal ik het wel jammer vinden als die hem niet zal krijgen.

Bewerkt (25 april 2013 09:47)
F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 25 april 2013
  • 17:30

Gewoon wachten en geen negatieve onzin verspreiden. Peace out!

Bewerkt (25 april 2013 17:30)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 27 april 2013
  • 20:29

http://www.androidplanet.nl/59379/volgende-android-update-is-4-3-heet-nog-steeds-jelly-bean/?utm_source=twitter&utm_campaign=twitter&utm_medium=wordtwit

Bewerkt (27 april 2013 20:29)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren