Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Jan_v_V

Jan_v_V

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 8 april 2013
  • 08:26

Hallo allemaal,
Ik heb de HTC one X vanaf het eerste moment. Ik had nooit een goede wifi ontvangst maar sinds de beruchte update was het helemaal waardeloos. Binnen een straal van 3 meter verloor de telefoon het signaal. Vond ik heel vervelend maar ik wilde het niet laten repareren ivm lange reparatietijden. Voor een week of 4 terug hield ook de GPS ermee op. Aangezien ik elke dag gemiddeld 200 km rijdt, meerdere adressen, met telefoon als navigatie wilde ik dit snel gerepareerd hebben. HTC opgebeld en gevraagd wat gemiddelde reparatietijd was. Dat zou minimaal 4 weken duren. Daar wilde ik niet op wachten en besloot een nieuwe telefoon te kopen. In Veenendaal kwam ik echter langs een kleine telefoon reparateur. De one X ingeleverd en gevraagd of de GPS antenne en de Wifi antenne gerepareerd konden worden. Dat koste 20 euro, duurde 15 minuten en de fabrieksgarantie zou vervallen als ik daarvoor opdracht gaf. Aangezien ik de telefoon al had afgeschreven heb ik opdracht gegeven hoewel ik er niet veel van verwachtte. Na een reparatie van 10 minuten kreeg ik mijn telefoon onbeschadigd terug met perfect wifi en GPS ontvangst!! Nu 4 weken later nog steeds perfect, beter als ooit geweest. Als ik thuis binnen op de bank zit en inzoom op google maps zie ik het blauwe vinkje in de woonkamer staan met minder als 1 meter afwijking! Ook de Wifi is perfect. Buiten, ca 50 meter van de router heb ik nog steeds een perfecte ontvangst. Speedtest geïnstalleerd en ik had een down en up snelheid van 25.000 om 7.000 kb/s. Erg tevreden over deze reparateur en wil nu nog minimaal een jaar met deze perfecte telefoon gaan doen!!

Bewerkt (21 mei 2013 14:27)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 8 april 2013
  • 08:39

Ja ik was ook eigenlijk van plan om hem bij z'n telefoon winkel weg te brengen bij mij in de buurt, ik gebruik de telefoon dan niet meer omdat ik al weer verlengd heb ondertussen maar ja wel zo fijn om een goede reserve telefoon te hebben.

Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 8 april 2013
  • 17:50

Carlos0_0;398150
Ik ben benieuwd de mijne word ook terug gestuurd en ben benieuwd hoe die werkt dan, ik ga wel even kijken wat ze gedaan hebben of me bootloader nog relocked is en blijkbaar geen originele software dus zullen ze daar ook wel iets mee gedaan hebben.

Wanneer je hem terug krijgt is de bootloader NIET ge-relocked maar gewoon weer ‘als nieuw’ gelocked.
De hele rootprocedure begint dus weer van voor af aan.
Het voordeel eraan, denk ik, is dat je telefoon weer garantie heeft, want hij is weer als nieuw, mochten er dus daarna problemen optreden heb je naar mijn idee gewoon weer je “normale” garantie.

Dus… je bent, als je je telefoon weer terug hebt, gelocked en originele software er weer op. Let wel, wanneer je de telefoon hebt laten maken natuurlijk. En het pijnlijkste… je moet dokken!

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6151
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 8 april 2013
  • 20:21

Even in de gaten houden dat dit topic gaat over de update en niet over reparatie-ervaringen.

Bewerkt (21 mei 2013 14:28)
possamai

possamai

• Lid sinds 21 augustus 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 8 april 2013
  • 20:51

Goed punt..

Mijn Wifi is dus ook gigantisch gaar sinds de update. Ik heb gewoon bereik, 2 streepjes van de 3. maar een packetloss! Niet normaal! Ik kan niet wachten op een update die dit gaat fixen want ik irriteer me dood…

booze

booze

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 151
  • Reputatie 0
  • 8 april 2013
  • 21:36

Hier precies hetzelfde….. Echt fu… Irritant….

MusicMaster

MusicMaster

• Lid sinds 19 juni 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 15 april 2013
  • 14:43

possamai;398561
Goed punt..

Mijn Wifi is dus ook gigantisch gaar sinds de update. Ik heb gewoon bereik, 2 streepjes van de 3. maar een packetloss! Niet normaal! Ik kan niet wachten op een update die dit gaat fixen want ik irriteer me dood…

Dit heb ik nou ook, precies hetzelfde.. Zelfs met alle streepjes (vol bereik) duurt het echt een kwartier of zo wanneer ik via wifi een mp3'tje wil kopiëren op het toestel. Super irritant. Een filmpje starten vanaf een netwerkshare is er dus niet meer bij, daarvoor gaat het veel te traag. Voor de update had ik dit probleem niet..
Het gekke is dat dit verschijnsel zich voor lijkt te doen wanneer ik data opvraag vanaf een Windows share. Wanneer ik namelijk een filmpje open van Youtube of Uitzending gemist werkt het wel goed, en daarom lijkt het erop dat er dan wel voldoende bandbreedte beschikbaar is.

Bewerkt (21 mei 2013 09:52)
Chello

Chello

• Lid sinds 11 maart 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 16 april 2013
  • 13:49

Sinds de update heb ik ook veel WiFi problemen. Op mijn werk hebik er een beetje last van, dan valt wifi gewoon zo nu en dan weg. maar thuis kan ik gewoon helemaal niets meer op WiFi. Ik moet echt omschakelen naar 3G. Terwijl mijn Nexus 7 thuis probleemloos werkt. Erg frustrerend! :cry: Ik zit er zelfs aan te denken om mijn oude desire uit de kast te halen.

flevo

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 16 april 2013
  • 14:43

voorlopig ben ik blij dat nog geen update heb gedaan en alleen maar geroot ben.

Veldscholte

Veldscholte

• Lid sinds 08 maart 2013
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 11:02

… en nog steeds snap ik niet dat er zoveel mensen zeggen problemen te hebben met wifi. Heb het toestel nu dertien maand. Nog nooit ergens problemen mee gehad. Op ICS niet en nu op JB niet…

Bewerkt (21 mei 2013 09:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren