Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MartijnTinus

MartijnTinus

• Lid sinds 04 februari 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 13:19

Sinds juni/juli ben ik de eigenaar van een htc one x. In het begin was ik hartstikke blij met dit toestel en werkte alles naar behoren.
Helaas ben ik sinds de laatste update totaal niet meer te spreken over dit toestel. Momenteel is het gewoon een *** ding…..Ja inderdaad, ik ben behoorlijk gefrustreerd.

Zo heb ik (net als vele anderen) ook last van het bekende wifi probleem. Ik kan gewoon nergens meer verbinding maken met een netwerk. Of ik moet naast de router gaan staan. Ik heb op dit forum gelezen dat wifi fixer mij kan helpen. één probleem: deze kan ik niet installeren omdat mijn play store niet meer werkt…..Play store openen resulteert in een automatische afsluiting van dit programma.
Daarnaast krijg ik regelmatig deze melding: com.google.process.gapps werkt niet meer ofzo….

Ik denk er aan om een harde reset uit te voeren maar ben bang dat ik dan wederom niet in de playstore kom waardoor ik helemaal geen apps meer op mijn telefoon heb en dit ding vervolgens net zo goed kan weggooien.

Iemand enig idee wat ik het beste kan doen??

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
helitrexfly

helitrexfly

• Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 16:43

Ga eens naar Instellingen–>Apps–>Alle Applicaties en zoek dan naar Google Play Store.
Druk er vervolgens op en kies ‘Updates verwijderen’.
Daarna je telefoon even opnieuw opstarten en dan kun je de Play Store weer gebruiken.

Mocht het niet werken, dan ligt het denk ik aan je account.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 17:08

Probeer inderdaad eens wat hier boven staat, verder waarom denk je na een reset niet meer in google play te kunnen komen ?.

Hij is dan gewoon helemaal leeg gegooid zoals die schoon geleverd zal worden.

MartijnTinus

MartijnTinus

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 17:34

Heb het net geprobeerd om het op te lossen via instellingen > apps…enz. Helaas geen verbetering. Nog steeds sluit de playstore automatisch als deze wordt geopend. Een harde reset wacht ik liever nog even mee…..Bij een harde reset worden dan ook de gegevens op de SDkaart gewist?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5990
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 12 januari 2013
  • 17:41

Hoewel de titel van je topic natuurlijk wel grappig is, beschrijft deze niet de inhoud van je vraag. Als mensen hetzelfde ervaren wordt je bericht niet goed gevonden in zoekfuncties, of anderen die hetzelfde probleem hebben gehad en hier ervaring in hebben herkennen je probleem niet uit de titel. Pas daarom je titel even aan aub (eerste bericht bewerken -> meer opties). Bij een fabrieksreset worden alleen apps en instellingen gewist. Alle content op de usb opslag (intern of extern) blijft erop staan. Als je ook je opslaggeheugen formatteert wordt natuurlijk alles gewist. Je kan natuurlijk voor de zekerheid een backup op je computer maken (altijd een goed idee).

Bewerkt (24 april 2013 16:09)
MartijnTinus

MartijnTinus

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2013
  • 23:54

Even een update: Na harde reset werkt de playstore wel gewoon weer. Wifi is nog steeds waardeloos. Momenteel nog een ander probleem er bij: Hij laadt niet meer op, van het één op het andere moment laadt de telefoon niet meer op. usb poortje in telefoon zal wel kapot zijn ofzo. Goedkope taiwanese meuk……Ik was bij aankoop van dit toestel zeer tevreden maar sinds de laatste update alleen maar gezeik met die telefoon.
Oja, ben overigens zeer zuinig op mijn telefoon. Altijd netjes in hoesje en gebruik een screen protector. Morgen maar naar een htc repaircentre.

Bewerkt (24 april 2013 16:10)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2013
  • 09:33

MartijnTinus;375037
Even een update: Na harde reset werkt de playstore wel gewoon weer. Wifi is nog steeds waardeloos. Momenteel nog een ander probleem er bij: Hij laadt niet meer op, van het één op het andere moment laadt de telefoon niet meer op. usb poortje in telefoon zal wel kapot zijn ofzo. Goedkope taiwanese meuk……Ik was bij aankoop van dit toestel zeer tevreden maar sinds de laatste update alleen maar gezeik met die telefoon.
Oja, ben overigens zeer zuinig op mijn telefoon. Altijd netjes in hoesje en gebruik een screen protector. Morgen maar naar een htc repaircentre.

Ik ben ook eigenlijk opzoek naar repaircenter van htc geen zin om hem op te sturen, mijn speaker is beetje kapot ik hoor bijna niks als ik buiten sta.
Maar volgens mij is er niks in de buurt van utrecht, ik heb garantie nog dus ga hem niet bij 1 of andere telefoon boer laten maken.

MartijnTinus

MartijnTinus

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2013
  • 11:22

Hier in Groningen zit er een repaircentre in de vodafone winkel. Ik ben KPN klant maar kan hem daar gewoon naar toe brengen omdat dat repaircentre in principe los staat van de vodafone. Misschien is dat ook wel zo ergens in Utrecht?

———- Update van bericht ———-

Update:

Goed, telefoon al weer kunnen ophalen.

Accu was helemaal dood dus daar lag het probleem dat hij niet meer kon opladen.

Daarnaast hebben ze een wifi-fix uitgevoerd ofzo en heb ik nu weer gewoon wifi ontvangst. Telefoon is dus weer helemaal de oude (houden zo)

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2013
  • 16:17

MartijnTinus;375091
Hier in Groningen zit er een repaircentre in de vodafone winkel. Ik ben KPN klant maar kan hem daar gewoon naar toe brengen omdat dat repaircentre in principe los staat van de vodafone. Misschien is dat ook wel zo ergens in Utrecht?

———- Update van bericht ———-

Update:

Goed, telefoon al weer kunnen ophalen.

Accu was helemaal dood dus daar lag het probleem dat hij niet meer kon opladen.

Daarnaast hebben ze een wifi-fix uitgevoerd ofzo en heb ik nu weer gewoon wifi ontvangst. Telefoon is dus weer helemaal de oude (houden zo)

De 1ste generatie Htc one x hadden problemen met wifi soms ik heb het ook af en toe maar stoor me er niet aan, verder ga ik eens kijken naar een reparatiepunt bedankt vast voor je reactie.

Ik denk alleen niet dat het de vodafone winkels worden deze zijn relatief klein in utrecht maar kan het proberen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren