Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pas85

pas85

• Lid sinds 19 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2013
  • 12:41

Hallo,

ik heb een brandende vraag en deze luid:
Heeft hier op het forum al eens iemand een BackCover van een HTC One X vervangen?

De mijne is namelijk gesneuveld, bij de volumeknop is die overgebroken.

Nu heb ik al een een nieuwe besteld en ik heb zelfs al de backcover van de HOX afgehaald.
Ik zag dat de Backcover met een wit draadje of iets dergelijks vastzat. Als ik filmpjes kijk op YouTube zie ik dit draadje niet zitten en halen ze zo de Backcover van de HOX af.

Vandaar mijn vraag of al iemand ervaring heeft met het vervangen van de de backcover van de HOX.

Alvast bedankt.

Bewerkt (24 april 2013 16:06)

Lg Nexus 4 / HTC One X

helitrexfly

helitrexfly

• Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2013
  • 20:31

Ik heb er wel ervaring mee.
Zeker al wel 4x eraf gehad en erop gezet voor reparatie aan m'n telefoon. (Scherm vervangen etc.)

Op internet kwam ik inderdaad ook een filmpje tegen van zo'n wit ding. Uiteindelijk is dit alleen maar een stukje tape/stickertje..
De eerste keer dat je hem eraf haalt is het altijd spannend want je weet niet of je het goed doet.
Hij wil namelijk niet echt los en dit komt doordat die met lijm wordt vast gehouden.
Zorg goed dat die los is geklemd van de klemmetjes en dan kun je hem in principe zo los buigen en het laatste stukje schuiven.

Ik deed dit door een zuignap op mn scherm te zetten en met mn andere hand de achterkant vast te houden. Dit gaat elke keer weer goed.

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
pas85

pas85

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2013
  • 08:25

Bedankt voor de reactie. Heb inmiddels de backcover er vanaf gekregen en het betreft inderdaad iets van tape ofzo. Ik heb nu ook een zuignap gebruikt en dit ging inderdaad makkelijker. Nu even wachten op mijn nieuwe backcover, die laat lang op zich wachten.

Trouwens door het loshalen en weer erop zetten van de backcover is mijn, inmiddels bij iedereen bekende, WiFi probleem op mysterieuze wijze opgelost. Hopen dat dit zo blijft nu het vervangen van de backcover.

Bewerkt (24 april 2013 16:07)

Lg Nexus 4 / HTC One X

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2013
  • 08:54

pas85;372127
Bedankt voor de reactie. Heb inmiddels de backcover er vanaf gekregen en het betreft inderdaad iets van tape ofzo. Ik heb nu ook een zuignap gebruikt en dit ging inderdaad makkelijker. Nu even wachten op mijn nieuwe backcover, die laat lang op zich wachten.

Trouwens door het loshalen en weer erop zetten van de backcover is mijn, inmiddels bij iedereen bekende, WiFi probleem op mysterieuze wijze opgelost. Hopen dat dit zo blijft nu het vervangen van de backcover.

Duurt lang heb je hem bij dx.com besteld toevallig daar duurt het 2 tot 3 weken dat je het heb namelijk

Bewerkt (24 april 2013 16:07)
pas85

pas85

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2013
  • 09:38

sorry voor de zeer late reactie maar even niet in de gelegenheid geweest het forum te checken, ivm de verbouwing van mijn huis.

Ik heb de backcover bij Rounded.nl besteld, heb hem inmiddels binnen en vervangen. Er was iets mis gegaan met mijn adres gegevens.
Maar het vervangen van de backcover was eigenlijk wel een fluitje van een cent, mits je geduld hebt en weet hoe het gaat.

Bewerkt (24 april 2013 16:12)

Lg Nexus 4 / HTC One X

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren