Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

  • Moto G8 Plus

  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

havankevin

havankevin

  • Lid sinds 04 januari 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 4 januari 2013
  • 08:21

Sinds 3 dagen een probleem met mijn htc one x. Diverse oplossingen geprobeerd (contacten verwijderd, fictieve battery pull, system reset) het probleem blijft echter terug komen. Dat is de foutmelding dat android.process.acore is gestopt. Wie heeft De oplossing voordat ik met htc ga bellen?

En nee, ik ga geen geld betalen voor advies. Het is een forum mensen… :money:

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
fvddungen

fvddungen

  • Lid sinds 25 april 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • #2
  • 4 januari 2013
  • 09:30

Na de laatste system update van vlak voor de jaarwisseling hadden zowel mijn broer, mijn schoonzus en ik hetzelfde probleem. Broer en schoonzus hadden het direct na de update. Ik pas een dag of 2 laten. Bij ons alle 3 heeft de ‘terug naar fabrieksinstellingen’ het probleem opgelost. Je bent dan alle apps en instellingen kwijt. Let op dat je niet aanvinkt dat je foto's e.d. gewist moeten worden. Of anders maak je eerst voor alle zekerheid even een backup van je foto's e.d.

Maffe was dat na de reset bij mij alle apps vanzelf weer werden geinstalleerd. Maar bij broer en schoonzus moesten ze alle apps handmatig weer installeren. Ik heb geen idee welke instelling dat is.

Veel succes

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
orthello

orthello

  • Lid sinds 02 juni 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • #3
  • 4 januari 2013
  • 09:46

Vandaag hiervoor een OTA systeem update ontvangen. Wie nog meer?
Rare was dat het geen echte systeem update was, maar alleen de contacten app. Maar hij werd wel gepushed via het OTA systeem en niet via de Play Store.

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
havankevin

havankevin

  • Lid sinds 04 januari 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #4
  • 4 januari 2013
  • 09:48

Bedankt voor je advies.
Ik had inmiddels alles al geprobeerd wat ik kon verzinnen. De automatische herinstallatie had ik van te voren ingesteld.
Heb zojuist het probleem opgelost mbv HTC.
Bleek dat een van mijn contact jarig is op 29 februari. Dat kan Android niet aan. als je de verjaardag verplaatst naar 28 februari is het opgelost.
DUS: bij de betreffende foutmelding, controleer of er contacten zijn die op 29 februari jarig zijn, verander naar 28 februari. Probleem opgelost.

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
wicman

wicman

  • Lid sinds 03 oktober 2010
  • Berichten 219
  • Reputatie 0
  • #5
  • 4 januari 2013
  • 09:52

knap om daar achter te komen, zoiets zou je zelf natuurlijk nooit verzinnen.
mag wat mij betreft wel een sticky topicje van gemaakt worden.

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
fvddungen

fvddungen

  • Lid sinds 25 april 2010
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • #6
  • 4 januari 2013
  • 09:56

Maf. Ik heb geen contacten, die jarig zijn op 29 februari. Toch had ik wel dit probleem.

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
Carlos0_0

Carlos0_0

  • Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • #7
  • 4 januari 2013
  • 12:11

orthello;370997
Vandaag hiervoor een OTA systeem update ontvangen. Wie nog meer?
Rare was dat het geen echte systeem update was, maar alleen de contacten app. Maar hij werd wel gepushed via het OTA systeem en niet via de Play Store.

Contacten is ook geen app vanuit google play store, dit is een standaard functie die door elke fabrikant gewijzigd is samsung enzo ook dus zij kunnen het ook updaten.

Ik kreeg ook een foutmelding met auto sync als ik deze aan deed, door de update die ik vanochtend kreeg van contacten geen last meer van gehad.

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
havankevin

havankevin

  • Lid sinds 04 januari 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #8
  • 4 januari 2013
  • 17:50

Misschien facebook contacten die hun verjaardag zo hadden ingevuld. Dat kan ook. Dan moet je de facebook verjaardagenlink uit de sync met je agenda halen.

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
wicman

wicman

  • Lid sinds 03 oktober 2010
  • Berichten 219
  • Reputatie 0
  • #9
  • 4 januari 2013
  • 18:19

Met de nieuwste update die nu voor de contacten app uitrolt zijn alle problemen opgelost.

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
angmdik

angmdik

  • Lid sinds 26 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #10
  • 26 oktober 2013
  • 10:56

Ik kreeg deze meldibg ook op Samsung 19001.
Na het verwijderen van de app: Contacr Dialer was het probleem opgelost

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren