Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

vinn1

vinn1

• Lid sinds 15 december 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 17 december 2012
  • 18:40

HTC heeft het koppelen aan een computer als diskdrive onmogelijk gemaakt bij de upgrade. Moet nu via HTC Sync Manager. Bij mijn apple is HTC Sync manager niet te installeren zonder grote problemen te veroorzaken in ieder geval werkt het niet.

Na een ernstig wifi-probleem na update de 2e vervelende verrassing.

Bewerkt (24 april 2013 16:04)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 17 december 2012
  • 19:01

Misschien even vermelden wat precies de bedoeling is van de Enquête? Het is niet geheel duidelijk. Klik op bericht bewerken, meer opties.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 17 december 2012
  • 21:38

Disdrive zit er nog steeds in het gaat alleen via een andere manier, Verder lees ik daar al je probleem je heb een apple die zorgen zijn met heel veel dingen incompatibel.

Hoe bedoel je wifi probleem ik heb nergens last van ? .

vinn1

vinn1

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 18 december 2012
  • 08:06

Carlos0_0;366777
Disdrive zit er nog steeds in het gaat alleen via een andere manier, Verder lees ik daar al je probleem je heb een apple die zorgen zijn met heel veel dingen incompatibel.

Hoe bedoel je wifi probleem ik heb nergens last van ? .

Die andere manier betekent dat je HTC sync manager moet installeren. Met apple werkt dat niet. Na installatie werd mijn telefoon nog steeds niet herkent. Heb zelfs adobe onderdelen moeten verwijderen en de firewall uitgezet op advies van HTC. Dit alles zonder resultaat. Geen communicatie met mijn One X.

De oude manier werkte perfect zonder zorgen.

Wifi-probleem: Na de update wordt mijn netwerk instabiel. Alleen met de One X. Met alle ander apparaten geen probleem.
Het is wel zo dat er routers zijn die geen problemen geven

vinn1

vinn1

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 18 december 2012
  • 09:24

vinn1;366859
Die andere manier betekent dat je HTC sync manager moet installeren. Met apple werkt dat niet. Na installatie werd mijn telefoon nog steeds niet herkent. Heb zelfs adobe onderdelen moeten verwijderen en de firewall uitgezet op advies van HTC. Dit alles zonder resultaat. Geen communicatie met mijn One X.

De oude manier werkte perfect zonder zorgen.

Wifi-probleem: Na de update wordt mijn netwerk instabiel. Alleen met de One X. Met alle ander apparaten geen probleem.
Het is wel zo dat er routers zijn die geen problemen geven

Oplossing voor het koppelen als diskdrive op een apple: Android file transfer Android.com
of via Playstore AirDroid. Jammer dat de helpdesk van Htc deze oplossingen niet kent.

ehaaijer

ehaaijer

• Lid sinds 23 december 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 26 december 2012
  • 19:30

vinn1;366471
HTC heeft het koppelen aan een computer als diskdrive onmogelijk gemaakt bij de upgrade. Moet nu via HTC Sync Manager. Bij mijn apple is HTC Sync manager niet te installeren zonder grote problemen te veroorzaken in ieder geval werkt het niet.

Na een ernstig wifi-probleem na update de 2e vervelende verrassing.

Ga naar deze computer en daar zul je als dragbare apparaat de htc one x vinden.
klik hierop en kies interne opslag.
nu kun je via de verkenner weerje bestanden kopieeren, verweideren of er naar toe kopieeren.
ik zelf gebruik altijd totalcommander klik in totalcommander op het pijltje bij de diskdrive scrol naar beneden en je zult daar de htc one x weer vinden.
klik hier op en hij is weer te benander.

PS. Zo werkt het bij mij tenminste weer…. windows 7 64 bit. laat wat weten als het bij jouw ook weer lukt..:cry:

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 27 december 2012
  • 00:29

Sander M;368979
Misschien even vermelden wat precies de bedoeling is van de Enquête? Het is niet geheel duidelijk. Klik op bericht bewerken, meer opties.

Enquête verwijderd van topic. Zoals vermeld is je doel niet duidelijk, daarom kan er niet langer gestemd worden op iets zonder doel.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren