Disdrive zit er nog steeds in het gaat alleen via een andere manier, Verder lees ik daar al je probleem je heb een apple die zorgen zijn met heel veel dingen incompatibel.
Hoe bedoel je wifi probleem ik heb nergens last van ? .
Carlos0_0;366777
Disdrive zit er nog steeds in het gaat alleen via een andere manier, Verder lees ik daar al je probleem je heb een apple die zorgen zijn met heel veel dingen incompatibel.
Hoe bedoel je wifi probleem ik heb nergens last van ? .
vinn1;366859
Die andere manier betekent dat je HTC sync manager moet installeren. Met apple werkt dat niet. Na installatie werd mijn telefoon nog steeds niet herkent. Heb zelfs adobe onderdelen moeten verwijderen en de firewall uitgezet op advies van HTC. Dit alles zonder resultaat. Geen communicatie met mijn One X.
De oude manier werkte perfect zonder zorgen.
Wifi-probleem: Na de update wordt mijn netwerk instabiel. Alleen met de One X. Met alle ander apparaten geen probleem.
Het is wel zo dat er routers zijn die geen problemen geven
vinn1;366471
HTC heeft het koppelen aan een computer als diskdrive onmogelijk gemaakt bij de upgrade. Moet nu via HTC Sync Manager. Bij mijn apple is HTC Sync manager niet te installeren zonder grote problemen te veroorzaken in ieder geval werkt het niet.
Na een ernstig wifi-probleem na update de 2e vervelende verrassing.
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
HTC heeft het koppelen aan een computer als diskdrive onmogelijk gemaakt bij de upgrade. Moet nu via HTC Sync Manager. Bij mijn apple is HTC Sync manager niet te installeren zonder grote problemen te veroorzaken in ieder geval werkt het niet.
Na een ernstig wifi-probleem na update de 2e vervelende verrassing.