Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

maartenbrink

maartenbrink

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 30 december 2012
  • 15:41

Na een tip elders op het net heb ik na mijn dramatische snel leeg rakende accu nu ‘Google zoeken’ uitgeschakeld. Dit lijkt te helpen….

Bewerkt (24 april 2013 16:05)

Gadget freak, news addict, Android, Apple…

maartenbrink

maartenbrink

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2013
  • 19:36

Sinds de laatste update van de Buienradar app lijkt voor mij het snel leeglopen van de HOX verholpen. Heerlijk!
Nu gaat hij weer met vol gemak 24 uur mee.

Bewerkt (24 april 2013 16:11)

Gadget freak, news addict, Android, Apple…

Tripleg

Tripleg

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2013
  • 13:43

Ik heb "Google zoeken" uitgezet (op mij One S), maar battrij blijft sneller leeg gaan dan eerst....

Bewerkt (21 mei 2013 13:39)
markdepoes

markdepoes

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 17:57

dat ‘google now’ uitzetten bespaard toch inderdaad veel energie.
Toch heb ik net een goed verstopte knop gevonden op me one x om de batterij duur significant te verlengen.
Ik zal uitleggen waar die te vinden is. ga naar je homescreen en houdt je vinger net zo lang op het scherm gedrukt dat hij het ‘widget venster’ opent. Druk links onderin op snelkoppellingen, en selecteer dan ‘snelkoppeling voor’. Daarna krijg je er een scherm voor met dingen die je waarschijnlijk nog niet wist. Druk op de optie ‘energie’. er is een snelkoppeling aan gemaakt op je homescreen. ga terug naar je homescreen en klik op het net toegevoegde icoontje ‘energy’. je krijgt er een venster voor waardoor je apps voor het eerst echt uit kan zetten. dit doe je door op het kruisje te klikken naast de app die je wilt sluiten.

Bewerkt (21 mei 2013 14:04)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 18:45

markdepoes;391577
Toch heb ik net een goed verstopte knop gevonden op me one x om de batterij duur significant te verlengen.
Ik zal uitleggen waar die te vinden is. ga naar je homescreen en houdt je vinger net zo lang op het scherm gedrukt dat hij het ‘widget venster’ opent. Druk links onderin op snelkoppellingen, en selecteer dan ‘snelkoppeling voor’. Daarna krijg je er een scherm voor met dingen die je waarschijnlijk nog niet wist. Druk op de optie ‘energie’. er is een snelkoppeling aan gemaakt op je homescreen. ga terug naar je homescreen en klik op het net toegevoegde icoontje ‘energy’. je krijgt er een venster voor waardoor je apps voor het eerst echt uit kan zetten. dit doe je door op het kruisje te klikken naast de app die je wilt sluiten.

Ga naar instellingen, scroll naar beneden en klik op “energie”, klik op “gebruik” en voila… zelfde, toch?

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 18 maart 2013
  • 18:53

markdepoes;391577

Kijk dan ook nog even in de Google Maps app bij instellingen>locatie instellingen en zet ‘melden’ en ‘locatiegeschiedenis’ uit.
Die blijven meestal aanstaan na uitschakeling Google Now en zorgen ervoor dat je toestel continu zijn locatie aan het bepalen is, slurpt stroom als een yecko o_O

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

GSX-steR

GSX-steR

• Lid sinds 31 maart 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 4 april 2013
  • 15:50

Dan doet mijn weer update het niet meer….

Bewerkt (21 mei 2013 14:24)
Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 4 april 2013
  • 17:56

Sander M;391602
Kijk dan ook nog even in de Google Maps app bij instellingen>locatie instellingen en zet ‘melden’ en ‘locatiegeschiedenis’ uit.
Die blijven meestal aanstaan na uitschakeling Google Now en zorgen ervoor dat je toestel continu zijn locatie aan het bepalen is, slurpt stroom als een yecko o_O

Dat wil ik dan graag uitzetten, maar ik kan het niet vinden. Vanuit Google Maps klik ik op menu rechtsonder, dan instellingen, dan Locatie-instellingen, maar dan opent hij bij mij Latitude en geen instellingenvenster.

Bewerkt (21 mei 2013 14:25)
Veldscholte

Veldscholte

• Lid sinds 08 maart 2013
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 8 april 2013
  • 20:41

Ik heb mijn telefoon ingesteld op Engels, maar bij mij (Settings > Apps > All) gaat noch Google Now noch Google. Niet dat ik problemen heb met de accu, integendeel.

Bewerkt (21 mei 2013 14:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren