Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jssollie

jssollie

• Lid sinds 20 januari 2011
  • Berichten 197
  • Reputatie 0
  • 6 december 2012
  • 12:27

Hallo allemaal,

Gisteren uiteraard de update geinstalleerd, maar nu krijg ik het niet meer voor elkaar om mijn htc met htc sync te koppelen.
Eerst kreeg je altijd op je telefoon een keuzemenu wanneer je hem via usb aan de laptop koppelde om te kiezen tussen USB opslag, HTC sync en nog wat dingen..
nu krijg je die optie dus niet meer, en kan die optie ook nergens meer vinden!

het probleem is, ik synchroniseer mijn itunes altijd via htc sync naar mn telefoon… wat nu dus niet lukt!
weet iemand de oplossing? of kan dat gewoon niet meer na deze update?

Bewerkt (24 april 2013 15:58)
flevo

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 6 december 2012
  • 12:48

via verkenner heb ik de map HTC sync Manager gezien die kwam via het toestel en daar stond een map win7 32 in en daar heb ik htc ssync mee geinstalleerd.
na een paar keer opstarten en rooten km ik deze map niet meer tegen maar hij is wel geinstalleerd op mn pc.

jssollie

jssollie

• Berichten 197
  • Reputatie 0
  • 6 december 2012
  • 12:52

Ja als ik 'm met USB aansluit krijg ik wel zon venster met automatisch afspelen: HTC Sync Manager
Als ik die aanklik verbond mn laptop m voorheen automatisch met HTC Sync, nu niet meer helaas..

Verder snap ik eerlijk gezegd niet echt wat je nou zegt, lukt jou het ook niet meer?

flevo

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 6 december 2012
  • 13:05

als ik nu mn hct aansluit op de pc zzie ik de map htc sync niet meer bij windows verkenner

Krivas

Krivas

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 6 december 2012
  • 13:57

flevo;363885
als ik nu mn hct aansluit op de pc zzie ik de map htc sync niet meer bij windows verkenner

Voorheen benaderde ik de hox gewoon als harde schijf. Het lijkt erop dat dat nu ook niet meer kan? Het is niet echt een verbetering als je het mij vraagt… Maar waarschijnlijk doe ik wat fout?

GSX-steR

GSX-steR

• Lid sinds 31 maart 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 6 december 2012
  • 22:10

Na de update heeft hij nieuwe HTC sync geïnstalleerd op mijn pc.

———- Update van bericht ———-

Krivas;363899
Voorheen benaderde ik de hox gewoon als harde schijf. Het lijkt erop dat dat nu ook niet meer kan? Het is niet echt een verbetering als je het mij vraagt… Maar waarschijnlijk doe ik wat fout?

Kijk ff bij deze computer. Daar zie je m gewoon staan. Tenminste bij mij wel. Geeft geen keuze optie meer.

Bewerkt (24 april 2013 15:59)
Darcy

Darcy

• Lid sinds 07 december 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 december 2012
  • 14:36

GSX-steR;364008
Na de update heeft hij nieuwe HTC sync geïnstalleerd op mijn pc.

———- Update van bericht ———-
Kijk ff bij deze computer. Daar zie je m gewoon staan. Tenminste bij mij wel. Geeft geen keuze optie meer.

Balen… ik gebruikte Sync om mijn werk agenda te synchroniseren met Outlook op mijn windows 7 pc !
Daarom o.a viel mijn keuze na m'n Desire toen op deze HTC, omdat dat wéér kon en nu niet meer ??

Dat zal toch niet waar zijn !
Ik zie idd het logo ‘tje van de One X wel in m’n pc maar heb dus de sync nodig

Edit:

Ik heb via de HTC site HTCSync opnieuw gedownload ( http://www.htc.com/nl/support/howto.aspx?id=280306&type=1&p_id=522&p_name=htc-one-x-plus ), is een nieuwe versie die (voor mij helaas) ook alle muziek en foto's op de One X gaat zetten geloof ik… maar, bij “more” is dan ook aan te geven dat er gesynchroniseerd moet worden met Outlook qua agenda & personen (en ook documenten & bookmark maar dat gebruik ik niet)

Ik geloof dat ik dan toch al weer n klein beetje blij wordt… zo te zien is mn agenda sync niet kwijt en onmogelijk geworden… wel lastiger.

In het startscherm van de One X is idd niet meer de functie om aan te geven wat je wil gaan doen; dit gaat allemaal vanzelf al aan

Edit 2:

Per onderwerp (op de pc) zoals photo en music & more is aan te geven of het mee gesynchroniseerd moet worden of niet… het vinkje is bijna niet te zien (mega mega licht groen) maar je kan per afdeling dus het vinkje aan of uit zetten

Zodra je de One X loskoppeld van de pc kan je in de sync nog wel de foto en music instellingen aanpassen maar niet meer de “more”
Die wordt pas weer actief als je de One X weer aankoppeld

Misschien voor jullie ook een oplossing ?

Bewerkt (24 april 2013 15:59)
jssollie

jssollie

• Berichten 197
  • Reputatie 0
  • 10 december 2012
  • 14:32

@Darcy

Gebruik je nu HTC Sync Manager dan?
Ik nu dus wel, en programma lijkt me inderdaad minder fijn. één probleem: dat programma herkent mijn telefoon niet.
Ja, één keer, toen ik het net geinstalleerd had. ondertussen herkent ie 'm niet meer, ook niet na opnieuw installeren enzo.

Ik kan nu dus nog steeds niet synchroniseren…

Bewerkt (24 april 2013 16:00)
Darcy

Darcy

• Lid sinds 07 december 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 11:34

jssollie;364875
@Darcy

Gebruik je nu HTC Sync Manager dan?
Ik nu dus wel, en programma lijkt me inderdaad minder fijn. één probleem: dat programma herkent mijn telefoon niet.
Ja, één keer, toen ik het net geïnstalleerd had. ondertussen herkent ie 'm niet meer, ook niet na opnieuw installeren enzo.

Ik kan nu dus nog steeds niet synchroniseren…

Hoi,

Ja, ik gebruik die nieuwste HTC Sync Manager en ook hier wordt mijn telefoon niet herkend maar het synchroniseren werkt dus wel.
Op de achtergrond start het namelijk gewoon op en dan zie je 3 tabbladen met opties om vinkjes aan of uit te zetten.
Deze zijn erg onduidelijk maar als je ze aanklikt zie je een licht verschil, daardoor zie je dus nét of t vinkje er wel of niet staat.
Standaard zie je het tabblad ‘Music’ en daarnaast ‘Gallery’ maar daarnaast is er nog eentje met de naam “More”

Op dat tabblad zie je, als je telefoon dus verbonden is met de USB kabel hetgeen je op bijgevoegde jpg ziet en daar kan je dus people en calender etc aan of uit zetten.

Succes

6394

Note:

Helaas kan ik via ‘mijn computer’ de opslag van de telefoon niet meer benaderen als een HD en daar gewoon zaken op kopiëren zoals voorheen, dit moet nu met nogal een omweg

Bewerkt (24 april 2013 16:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren