Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sinker

Sinker

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 00:35

Hallo iedereen,

Ik zit hier met een probleem met het netwerk van de telefoon. Op het moment dat mijn telefoon op een 3G netwerk zit, werkt mijn internet niet meer. Wanneer ik ‘H’ of ‘G’ heb, dan doet mijn internet het gewoon wel. Dit is heel irritant, aangezien ik rond mijn huis vooral 3G heb.

Heb naar T-Mobile gebeld met deze vraag en het ligt niet aan de netwerk mast (wel logisch, want heb dit probleem overal waar ik ben, ook in Amsterdam bijvoorbeeld).
Zij zeggen dat ik de telefoon moet opsturen, wat ik ook maar ga doen als niemand een oplossing heeft.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Groetjes!

Bewerkt (24 april 2013 15:39)
Verwijderd_Account_07112017

Verwijderd_Account_07112017

• Lid sinds 18 mei 2012
  • Berichten 213
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 03:25

Sinker;345608
Hallo iedereen,

Ik zit hier met een probleem met het netwerk van de telefoon. Op het moment dat mijn telefoon op een 3G netwerk zit, werkt mijn internet niet meer. Wanneer ik ‘H’ of ‘G’ heb, dan doet mijn internet het gewoon wel. Dit is heel irritant, aangezien ik rond mijn huis vooral 3G heb.

Heb naar T-Mobile gebeld met deze vraag en het ligt niet aan de netwerk mast (wel logisch, want heb dit probleem overal waar ik ben, ook in Amsterdam bijvoorbeeld).
Zij zeggen dat ik de telefoon moet opsturen, wat ik ook maar ga doen als niemand een oplossing heeft.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Groetjes!

Heb je hem geroot?

F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 04:33

Klinkt nogal vreemd, maar misschien kan je Wat meer info geven?!?!

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 09:23

Klinkt idd vreemd met G icoon hoor je juist geen of traag internet te hebben, Misschien haalt je telefoon de iconen door elkaar ofzo.
Al eens telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen lijkt een software foutje ?.

Sinker

Sinker

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 17:37

Heb hem ten eerste niet geroot.

Het is ook iets heel vreemds, want G heeft ook gewoon de snelheid van G (dus heel sloom) en H is gewoon heel snel. Had vandaag weer heel veel irritante momenten dat ik even wat wilde opzoeken en dan had ik 3G, moest ik weer een halve minuut naar m'n telefoon staren totdat er opeens H kwam te staan en toen deed ie het gewoon.

Ik heb ook al m'n telefoon al een keer gereset, maar dat veranderde de situatie niet.

Een T-Mobile medewerker vertelde mij om het te softreseten, maar zoals ik heb gezocht is dat in principe gewoon je telefoon uit zetten en weer aan.. Daar kom ik dus ook niet verder mee.

Maar er is dus niemand anders met dit probleem? Anders kan het misschien aan de hardware liggen?

Bewerkt (24 april 2013 15:40)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 18:18

Sinker;345771
Heb hem ten eerste niet geroot.

Het is ook iets heel vreemds, want G heeft ook gewoon de snelheid van G (dus heel sloom) en H is gewoon heel snel. Had vandaag weer heel veel irritante momenten dat ik even wat wilde opzoeken en dan had ik 3G, moest ik weer een halve minuut naar m'n telefoon staren totdat er opeens H kwam te staan en toen deed ie het gewoon.

Ik heb ook al m'n telefoon al een keer gereset, maar dat veranderde de situatie niet.

Een T-Mobile medewerker vertelde mij om het te softreseten, maar zoals ik heb gezocht is dat in principe gewoon je telefoon uit zetten en weer aan.. Daar kom ik dus ook niet verder mee.

Maar er is dus niemand anders met dit probleem? Anders kan het misschien aan de hardware liggen?

Ik denk dat die toch eerder bedoelde fabrieksinstellingen terug zetten.

Sinker

Sinker

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 23:07

Carlos0_0;345792
Ik denk dat die toch eerder bedoelde fabrieksinstellingen terug zetten.

Haha, nee hij zei echt dat ik fabrieksinstellingen niet terug moesten (wat ik toch heb gedaan uiteindelijk), maar juist een soft reset.

F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2012
  • 00:30

Persoonlijk denk Ik dat er niets mis is met je telefoon.. Ik heb ook wel eens dat Ik met 3g of H heb maar geen verbinding. Dit ligt aan het netwerk van de provider. Als je de provider hier over beld gaat deze uiteraard niet vertellen dat Haar netwerk slecht is.

Daarnaast heeft T-mobile naar mijn ervaring het slechtste netwerk van de providers in Nederland.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2012
  • 13:41

F-energy;345910
Persoonlijk denk Ik dat er niets mis is met je telefoon.. Ik heb ook wel eens dat Ik met 3g of H heb maar geen verbinding. Dit ligt aan het netwerk van de provider. Als je de provider hier over beld gaat deze uiteraard niet vertellen dat Haar netwerk slecht is.

Daarnaast heeft T-mobile naar mijn ervaring het slechtste netwerk van de providers in Nederland.

Dat klopt sowieso maar goed dat heeft niet met de probleem van dit te maken, Toch idd een fout in het toestel ik zou hem op laten sturen.

Sinker

Sinker

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2012
  • 18:45

Ga ik dan ook maar doen! Als ik hem terug heb, zal ik nog wel even vertellen wat er precies aan de hand was en/of het wel gerepareerd is

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren