Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

J4cco

J4cco

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 3 september 2012
  • 15:19

Sinds een week of drie ben ik in het bezit van mijn tweede One x. De vorige is gestuiterd. Gelukkig verzekerd en heb een nieuwe gekregen. De nieuwe heeft problemen. Afgelopen week op vakantie nokte de wifi er mee. Contact gehad met HTC en die zeiden dat ik het apparaat in Nederland weer op fabrieksinstellingen moest zetten. Gisteren aangekomen op Schiphol. Heb de telefoon van flightmodus gehaald en aangezet. Tot nu toe niks aan de hand. Later in de auto deed hij het niet meer. Accu leeg dacht ik. Ding heeft een nachtje geladen. Deed nog niks.
Onderhand heb ik hem zo ver gekregen dat ik een oranje ledje constant zie branden. Deze kan ook knipperen.
En de drie toetsen onderaan kan ik wit laten knipperen.
En nu ik dit schrijf en ik wat pruts met het apparaat gaat ie weer aan…o_O
Alle aps staan er nog op
Wifi doet het weer.
Alleen de tijd staat op 1 januari 2000 om 0100 uur…

Wat de h*ll is er gebeurd????

Ik heb er advanced task killer op staan. Kan die problemen geven. Die killed soms wel 12 apps waarvan ik niet weet welke en waarom.

Bewerkt (24 april 2013 15:31)
wicman

wicman

• Lid sinds 03 oktober 2010
  • Berichten 219
  • Reputatie 0
  • 3 september 2012
  • 17:35

in android moet je zowieso geen taskkiller gebruiken.
het systeem regelt zelf het benodigde werkgeheugen.
als jouw taskkiller al die apps afsluit zonder dat je weet wat of wanneer, zou je al genoeg moeten weten.
lees je eens in over taskkillers met android en je gebruikt er nooit meer 1.

in jouw geval kun je dus heel simpel testen of de taskkiller het probleem is, gewoon eraf gooien en kijken of je apparaat het dan wel gewoon blijft doen.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 3 september 2012
  • 18:14

Idd taskiller uit zetten of eraf gooien z'n programma is sowieso heel erg overbodig sinds gingerbread al volgens mij, Het gebruikt ook nog eens extra batterij omdat die direct gestopt word en als android het nog nodig heb het gewoon weer start.

Android sluit zelf dingen goed af als het geheugen nodig heeft

monstuur

monstuur

• Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 3 september 2012
  • 18:20

Ik kan op mijn One s (En dus hoogstwaarschijnlijk ook op de One X) zelfs instellen hoeveel programma's er op de achtergrond mogen draaien.

lsmrbdd

lsmrbdd

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 december 2012
  • 06:47

Ik heb bijna hetzelfde probleem. Een tijdje terug bleef het scherm ook zwart (en de lichtjes eronder branden dan nog) vooral als de wekker af ging. En als je dan een paar keer aan en uit klikt kwam ie vanzelf weer terug. Maar ik liet hem per ongeluk vallen waardoor nu wel een goede barst in zit en hij dus nu zwart blijft. Maar me wekker blijft nu wel afgaan -.-
Gelukkig heb ik ook een verzekering dus zou geen probleem moeten zijn.

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
StanJanssen

StanJanssen

• Lid sinds 26 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 december 2012
  • 02:34

lsmrbdd;366324
Ik heb bijna hetzelfde probleem. Een tijdje terug bleef het scherm ook zwart (en de lichtjes eronder branden dan nog) vooral als de wekker af ging. En als je dan een paar keer aan en uit klikt kwam ie vanzelf weer terug. Maar ik liet hem per ongeluk vallen waardoor nu wel een goede barst in zit en hij dus nu zwart blijft. Maar me wekker blijft nu wel afgaan -.-
Gelukkig heb ik ook een verzekering dus zou geen probleem moeten zijn.

ik heb precies dit zelfde probleem en dit is heel irritant
ik heb mijn htc alleen nog nooit laten vallen en vraag me dus af hoe dit van de ene op de andere dag zo gekomen kan zijn
iemand hier wellicht al een oplossing voor

Bewerkt (24 april 2013 16:04)
DirkZ

DirkZ

• Lid sinds 28 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 december 2012
  • 08:43

StanJanssen;368810
ik heb precies dit zelfde probleem en dit is heel irritant
ik heb mijn htc alleen nog nooit laten vallen en vraag me dus af hoe dit van de ene op de andere dag zo gekomen kan zijn
iemand hier wellicht al een oplossing voor

Geen oplossing, maar wel hetzelfde probleem. Door restart gaat het soms weer even goed, maar later blijft het scherm weer zwart of het beeld wordt heel wazig, grote iconen en van alles wat door elkaar heen loopt. Graag hulp!

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 28 december 2012
  • 11:40

Dit lijkt me toch 1 of ander software probleem de laatste update al geïnstalleerd of telefoon hersteld naar fabrieksinstellingen ?.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren