Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

lampie

lampie

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2012
  • 08:49

ik heb mijn hox geroot en voorzien van leedroid, maar zodra ik een telefoongesprek binnenkrijg moet ik eerst mijn telefoon van de vergrendeling afhalen, dus eerst het scherm unlocken door balletje naar rechts te doen en daarna moet ik nog mijn beveiligings code invoeren voordat ik het gesprek kan aannemen.

Ik weet niet of dit nu aan de rom ligt of dat dit een instelling is ergens in android maar het is zeer vervelend en ik meen me te herinneren dat het bij mijn andere android telefoons niet was.

weet iemand een oplossing hiervoor zodat ik bij een inkomend gesprek gelijk mijn gesprek kan aannemen zonder eerst scherm en telefoon te unlocken.

Bewerkt (24 april 2013 15:30)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2012
  • 09:19

Ik heb dit ook gehad met leedroid maar was ook niet tevreden over de rom dus was er ook snel van af, Ik had het probleem toen met android revolution niet dus geen idee of het een instelling was.
Nu al weer effe stock rom alles terug gezet en bevalt me beter zo en telefoon gaat langer mee, Maar Leedroid heef wel heel veel tweaks/instellingen dus zou best kunnen dat het een instelling is.

lampie

lampie

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2012
  • 10:51

Ok had ook al zitten te denken aan een andere rom.. zat eigenlijk al te wachten tot cyanogen 10 maar dat kan nog wel even duren dus mischien toch maar even naar revolution kijken of dat wat beter werkt. Ben verder tevreden over leedroid en zoveel bel ik eigenlijk niet meer maar soms dan is het wel vervelend..

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2012
  • 11:26

Ja idd ik bel ook niet zoveel heb deze hele maand 3 euro aan me belminuten opgemaakt en heb nog tot morgen.

Maar idd je kan een andere rom proberen ik zou zeggen maak een nandroid backup voor als je weer terug wou willen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren