Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DutchDanny

DutchDanny

• Lid sinds 20 oktober 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 19 november 2012
  • 22:13

Als je in recovery bent, ik hoop dat je een “custom” recovery hebt, kan je daar ook je Internal Storage mounten (koppelen aan je pc) en zo de zip op je Internal Storage zetten.
en installeer een custom rom via recovery, niet via cmd

@helitrexfly: je kan op een “branded” phone geen nomale RUU installeren, je CID klopt dan niet. Dit lukt alleen met een custom rom.

Bewerkt (24 april 2013 15:53)
joelta

joelta

• Lid sinds 14 oktober 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 10
  • 21 november 2012
  • 13:59

Bekijk deze tutorial eens - (HD) Unroot the HTC One X: Back to Stock - Cursed4Eva - YouTube

Hier staan onderin ook de links met alle RUU-bestanden. Er staan er een paar bij die voor jou zouden kunnen werken. Ik heb toevallig hetzelfde probleem gehad. Zit nu op de universiteit dus weet even niet meer welke RUU ik had gebruikt, maar kan straks wel even voor je kijken. Verder staat ook de link naar de recovery.img onder de tutorial.. afijn, gewoon even helemaal afkijken en volgen. Het heeft bij mij geholpen in ieder geval!

Succes!

Bewerkt (24 april 2013 15:53)
helitrexfly

helitrexfly

• Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 5 december 2012
  • 23:40

Ik heb momenteel CM 10 rom erop zitten maar dit bevalt mij niet.
Nu wil ik graag zo origineel mogelijk terug maar ik wil niet de standaard HTC Rom van Vodafone. (mijn toestel is Vodafone branded -_-)

Ik zal dus de officiële HTC Rom moeten flashen met CWM en daarna de standaard recovery flashen zodat ik OTA updates kan installeren. Ik wil hem namelijk updaten naar de nieuwe Jelly Bean.
Maar waar haal ik nou de officiële rom in .zip vandaan? Want zoals jullie hem installeren doe je het via de computer.

Bewerkt (24 april 2013 15:58)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 6 december 2012
  • 09:50

De ruu heb ik wel nog niet van Jelly Bean die moet ik nog even zoeken, Maar voor een zip bestand zal je denk ik toch op xda moeten kijken.
One X Android Development - xda-developers

Bewerkt (24 april 2013 15:58)
helitrexfly

helitrexfly

• Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 11:08

Is het ook mogelijk om de UK RUU te installeren op een Nederlandse one x?

Die van mij is dus vodafone branded maar een NL RUU van vodafone is niet te vinden en de UK versie heb ik nu wel gevonden.

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 14:19

Je kan het proberen er kan niks fout gaan verder, Als de ruu niet goed is geeft die een melding namelijk dat die niet hersteld kan. worden.

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
mailpim

mailpim

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2013
  • 12:28

helitrexfly
Helaas niet gelukt.
Hij stopte bij de stap: ‘Handtekening updaten’.
Als fout kreeg ik: ‘Klant-ID fout’.

Heeft iemand nog een tip. Ik krijg namelijk ook bovenstaande foutcode. Heb deze VIDEO gevolgd.

astrid_van_de_vijver

astrid_van_de_vijver

• Lid sinds 04 augustus 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2013
  • 09:10

Ook voor mij graag help! Ik weet er net niet genoeg vanaf om het helemaal te snappen maar al doende leer ik.
Deze RUU werkt bij mij niet, ik krijg error 155, in de read me zie ik dat ik dan de verkeerde heb.
Hoe kan ik er nou achterkomen wat de goede is?
Google heb ik gedaan, heb er nu 3 geprobeerd waarvan ik denk dat ze goed zijn (juiste software, htc endeavor, europe etc)maar het lijkt maar niet te lukken. Iemand de perfecte tip? File?

kamiel93

kamiel93

• Lid sinds 03 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2014
  • 20:26

Heeft een van jullie het probleem al kunnen oplossen?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6531
  • Reputatie 250
  • 3 maart 2014
  • 23:58

meestal dat je een error krijgt met het runnen van een ruu is een te hoge hboot nummer waar je toestel op dat moment op draait je kunt dus niet downgraden met een een lagere ruu dit heb ik al eens meegemaakt met mijn huidige htc one is dan wel geen one x maar het principe is hetzelfde.
of de ruu als administrator uitvoeren wil ook nog wel eens de oorzaak kunnen zijn.
omdat er nog geen s-off mogelijk is voor de one x kun je dus niet elke ruu uitvoeren als hij s-off was wel.
de enigste oplossing om weer ota updates te krijgen als een ruu niet werkt is volgens mij een stock non rooted rom flashen via de custom recovery vervolgens de stock htc one x recovery flashen en daarna de bootloader locken.

hier de Indexed listing of roms, kernels, guides, tools & mods voor de one x op xda developers

hier alle ruuvoor de one x.

ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Bewerkt (4 maart 2014 00:17)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren