Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

wingendplate

wingendplate

  • Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • #1
  • 30 juli 2012
  • 10:05

Sinds een anderhalve week heb ik problemen met m'n 3g-verbinding. Gemiddeld om de dag valt de verbinding plotseling weg. het 3g/h-icoontje blijven staan, maar er is geen dataverbinding. Inschakelen en vervolgens uitschakelen van de vliegtuigmodus helpt niet. Een reboot van het toestel volstaat.
Verlies van de verbinding gebeurt geheel willekeurig. Zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem?

Bewerkt (24 april 2013 15:19)
EricNL

EricNL

  • Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • #2
  • 30 juli 2012
  • 21:49

Ligt voor bijna 100 niet aan het toestel! Heb je bij aanschaf van het toestel een nieuwe simkaart gekregen of is de oude op maat geknipt? Met dat laatste heb ik nl ook problemen gehad, nieuwe sim erin en nooit meer problemen gehad!

Bewerkt (24 april 2013 15:20)

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

wingendplate

wingendplate

  • Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • #3
  • 31 juli 2012
  • 08:43

tnx EricNL, dan ga ik eens langs Vodafone om een originele microsim te vragen. Ik heb nu inderdaad een bijgeknipte. Vreemd is alleen dat die het twee maanden lang zonder probleem heeft gedaan.

Bewerkt (24 april 2013 15:20)
Rolanderen

Rolanderen

  • Lid sinds 29 maart 2010
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • #4
  • 31 juli 2012
  • 11:54

Dat is niet helemaal waar EricNL. Mijne heeft het ook een aantal weken zonder problemen gedaan maar hij moest daarna toch echt weg voor reparatie! De antenne was gewoon toen al verrot. Het hele micro-SIM circuit heb ik ook doorlopen maar dat hielp niets (logisch ook achteraf).

Bewerkt (24 april 2013 15:20)
helitrexfly

helitrexfly

  • Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • #5
  • 1 augustus 2012
  • 18:11

Ik heb sinds 2 dagen ook het probleem dat ik geen signaal of geen internet heb. Vliegtuigmodes, opnieuw opstarten etc. heeft allemaal geen zin. Mijne is 3 weken geleden terug gekomen uit reparatie wegens WiFi probleem maar de 3g verbinding heeft het tot die tijd gewoon goed gedaan tot 2 dagen geleden dan.

Bewerkt (24 april 2013 15:20)
Sequoiya

Sequoiya

  • Lid sinds 16 januari 2012
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • #6
  • 4 augustus 2012
  • 11:41

Is idd een antenne kwestie en als je nog garantie hebt, spreek die aan zou ik zeggen.
Je kan, als je het zeker wilt weten op het moment dat de signaal wegvalt, even druk uit oefenen op de achterkant.

Succes.

Bewerkt (24 april 2013 15:21)
helitrexfly

helitrexfly

  • Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • #7
  • 4 augustus 2012
  • 18:10

Staat het probleem met de 3g/telfoon verbinding dan los van het WiFi probleem?
Want mijn WiFi doet het nu wel perfect en die is ook goed gemaakt dus aan die antenne kan het niet liggen.

Bewerkt (24 april 2013 15:21)
Sequoiya

Sequoiya

  • Lid sinds 16 januari 2012
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • #8
  • 4 augustus 2012
  • 19:19

idd is een raar verhaal, maar zou zeggen typ dit een in bij de bekende zoekmachine: 3g problemen htc one x
misschien dat je daar wijzer wordt. kan een dekkingsprobleem zijn (noordelijke deel), iets met de Sim probeer eens een andere sim.
En anders een reset van je toestel. laatste middel is je garantie aanspreken. Kan mogelijk een defect zijn aan je toestel.

Bewerkt (24 april 2013 15:21)
wingendplate

wingendplate

  • Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • #9
  • 6 augustus 2012
  • 10:34

Ik heb gisteren een nieuwe microsim geplaatst ipv een bijgeknipte. Als het probleem zich een week niet meer voordoet, durf ik te stellen dat het opgelost is.
Ik laat het weten!

Bewerkt (24 april 2013 15:22)
wingendplate

wingendplate

  • Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • #10
  • 10 augustus 2012
  • 14:12

De nieuwe microsim heb ik nu vijf dagen in gebruik, en de 3g-verbinding is tot op heden niet meer weg gevallen.

Bewerkt (24 april 2013 15:23)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren