Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ianknipscheer

ianknipscheer

• Lid sinds 05 april 2012
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2012
  • 17:43

hallo allenmaal ik heb een vreemd probleem met mijn htc one x . ieder keer als ik een vanuit een app trug naar het home menu ga door middel van de home toets laadt sense opnieuw. ik krijg dan mijn achtergrond en een laadcirkeltje. na een seconde of tien krijg ik mijn schermen dan weer te zien en reageert hij in het begin een beetje sloom. dit heb ik tot nu toe bij ieder app gehad. en ik wordt er gek van. als ik een app door middel van de terug toets afsluit heb ik dit laden vrijwel nooit. heb ook apex lwuncher ennova launcher uitgeprobeerd en daar komt hrtzelfde probleem bij voor. ik heb mijn telefoon niet geroot noch geflasht en draai de nieuwste update. heeft iemand een oplossing voor dit probleem??? alvast bedankt

Bewerkt (24 april 2013 15:19)
Sequoiya

Sequoiya

• Lid sinds 16 januari 2012
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2012
  • 12:10

misschien een optie om een reset te doen? (harde reset)….-Houd de knop VOLUME OMLAAG ingedrukt en houd vervolgens de AAN/UIT-knop ingedrukt.-Wacht tot het scherm met de drie Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de toetsen AAN/UIT EN VOLUME OMLAAG los.
-Druk op VOLUME OMLAAG om FABRIEKSINSTELLINGEN HERSTELLEN te kiezen en druk vervolgens op AAN/UIT.

Bewerkt (24 april 2013 15:20)
ianknipscheer

ianknipscheer

• Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2012
  • 21:23

is dat de enige manier??? en zo ja wat voor een gegevens ben ik dan allemaal kwijt

Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2012
  • 22:32

Je gaat dan terug naar de instellingen zoals je hem kocht… in principe is dus alles weg, je moet je toestel weer opnieuw instellen. Apps raak je niet kwijt net als je foto's en dergelijke die staan op je sd.
Apps worden of automatisch weer gedownload en geïnstalleerd als je dit zo hebt ingesteld, in ik geloof in google play, volgens mij staat dit zelfs standaard aan.
Voor de zekerheid kan je een backupje maken met TB (titanium Backup) voor instellingen of bijvoorbeeld smsjes…

ianknipscheer

ianknipscheer

• Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2012
  • 09:30

het probleem is opgelost en ik hoefe geen hard reset uit te voeren. ik ging hem even opnieuw opstarten. niet uit zetten mar de opnieuw opstart modus. toen mijn mobiel weer aanging deed en doet hij het weer als een zonnetje dusb probleem opgelost. bedankt voor de reacties

Bewerkt (24 april 2013 15:21)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2012
  • 09:34

Ik zou het niet doen. Hij gaat het namelijk later toch weer doen. Om de één of andere reden gooit hij de launcher uit het geheugen. Je kunt wel ergens in het menu het maximaal aantal apps dat hij in het geheugen houdt aanpassen maar dat werkt ook niet helemaal zoals het zou moeten. De One X heeft een zeer beperkte vorm van multi-tasking. Ik snap niet waarom HTC daarvoor gekozen heeft want het doet meer kwaad dan goed. Hoe dan ook, een fabrieksreset gaat je daar niet tegen helpen. De enige mogelijkheid is rooten en een custom ROM flashen (of wachten op Jelly Bean en hopen dat ze het hebben aangepast).

Groeten…

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2012
  • 09:41

Wat je ook niet mag gebruiken zijn TaskKillers zoals Advanced Task Killer enzo. Deze kunnen dit ook veroorzaken.

Een harde reset lijkt me inderdaad ook geen ideale oplossing.

marcelk67

marcelk67

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2012
  • 10:30

Ik heb hetzelfde probleem gehad, een harde reset heeft maar tijdelijk geholpen. Ik heb inmiddels een nieuw toestel……

ianknipscheer

ianknipscheer

• Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2012
  • 11:12

gebruik ok zeker geen task killers heb ze ook nooit gebruikt. aangezien ik weet dat ze slecht zijn. voor nubdoet hij het perfect mar zodra hij het weer gaat doen ga ik terug naar de winkel

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2012
  • 11:20

Heb je dat probleem ook bij CM 9 dan? Of draai je die op je Gio.

Groeten…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren