Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

helitrexfly

helitrexfly

• Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 4 december 2012
  • 18:42

Aangezien mijn HOX werd nagekeken door HTC moest ik de standaard software terug zetten. 23 november heb ik er weer CM 10 opgezet alleen sindsdien heb ik met deze versie nog maar max. 1 uur screen on tijd.

Met de versie van 16 november had ik nog gewoon ongeveer 3 uur screen on tijd maar met de versie van 23 november niet meer.
Eergisteren heb ik de nieuwst versie er nog op geüpdatet maar dit heeft ook niet geholpen.
Alle instellingen zijn verder hetzelfde als de oude versie dus er is niet een app die constant aan staat.

Zijn er meerde mensen die hier last van hebben sinds de nieuwe versie's?

—–
Tevens heb ik de laatste tijd last van spontane uitval als de HOX aan de lader ligt en ik ondertussen een ‘licht’ spel aan het spelen ben.
Het gebeurd onder andere bij de spellen als Angry Birds, Bike Race, Temple Run enz.

Nadat hij automatisch weer is opgestart is de temperatuur 44 graden, dus helemaal niet extreem warm. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Bewerkt (24 april 2013 15:58)
helitrexfly

helitrexfly

• Lid sinds 23 mei 2012
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 15 december 2012
  • 01:44

Aangezien de spontane uitval steeds erger werd en ook als ik zonder te laden een spel speelden viel die al uit heb ik vandaag de versie van 16 nov weer geflashed aangezien die het goed deed. Meteen in CWM alles gewiped.
Helaas heeft dit allemaal niet geholpen en valt die nog steeds uit.

Niemand een idee wat het is of een oplossing?

Bewerkt (24 april 2013 16:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren