Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 5 juli 2012
  • 12:26

Carlos0_0;318312
Ik heb een tijdje kale android gedraaid een rom maar het was het toch nog niet, Sense interface werkt toch wat lekkerder en oogt toch iets mooier vind ik dan.

Dat sense wat mooier oogt ben ik wel met je eens in een skin van een fabrikant kunnen hele handige functies zitten, maar de reden is omdat de TS iedere keer van telefoon wisselt, dit moet hij natuurlijk zelf weten maar het is wel zo dat sense veel zwaarder is dan andere skins, en aangezien er nog steeds wat problemen zijn met de One X vooral hardware als software

Bewerkt (24 april 2013 15:09)
marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 5 juli 2012
  • 12:45

@melvintje: ik heb geruime tijd een S2 white gehad, maar die liep niet zoals het moet.. Daardoor kwam ik op customs ROMS uit, maar die hadden allemaal wel wat bugs waardoor je vaak je toestel weer moest flashen.. Hierdoor ben ik ervan af gestapt en over gegaan op de Galaxy Nexus die gewoon kaal was en deed wat hij moest doen.

Ik wist van mezelf toch al dat dit niet zo zal blijven aangezien dit niet het toestel zou zijn waar ik maanden of een jaar bij zou blijven. En ik kon nu toevallig voor een mooi prijsje een One X kopen, wat gewoon mooi was, waardoor ik de uitdaging wel wou uitgaan.

Na opstarten kreegik gelij keen update binnen, deze heb ik binnengehaald. En zit bijna constant op wifi zonder problemen. Toestel loopt lekker vlot door.. En welke bugs er nog meer zijn zou ik niet weten, maar ik ben ze gelukkig nog niet tegengekomen waardoor ik super blij ben met dit toestel.

Maargoed, we dwalen af van het topic, en dat is jammer.. Mocht je nog iets kwijt willen stuur me ff een pm
Hoop iig dat de afbeelding die geupload is nogmaals erop komt, maar dan groter.

Extronic

Extronic

• Lid sinds 08 juni 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2012
  • 19:30

marcodehaas1987;318280
Oké. Bedankt voor het antwoord! Dan is hij inderdaad gewoon algemeen, want hij start op met HTC One & Beats audio. Ook vind ik in het menu geen vodafone terug..

Mijn HTC One X start ook gewoon op zonder Vodafone reclame, alleen ik vind wel Vodafone terug in het menu, er staat Vodafone en dan een simkaart logotje erbij..

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 5 juli 2012
  • 19:48

haal je simkaart er eens uit, en kijk dan nog eens?

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2012
  • 11:21

melvintje;318313
Dat sense wat mooier oogt ben ik wel met je eens in een skin van een fabrikant kunnen hele handige functies zitten, maar de reden is omdat de TS iedere keer van telefoon wisselt, dit moet hij natuurlijk zelf weten maar het is wel zo dat sense veel zwaarder is dan andere skins, en aangezien er nog steeds wat problemen zijn met de One X vooral hardware als software

Sense is helemaal geen zware skin valt heel erg mee hij is zelfs met sense 4 lichter geworden, Ik heb verder nooit problemen gehad met me one x alleen aan het begin dat sense steeds crashde maar dat was met de 1ste update al verholpen.
Collega's die de update hadden erop gezet hierna ook nergens meer last van toestel werkt top, En we hebben allemaal 1 van de 1ste toestellen vanaf het begin die problemen zouden hebben Wifi alles werkt goed.

g-member

g-member

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 294
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2012
  • 23:19

melvintje;318283
Ik had het niet gedaan aangezien er nogal wat problemen met de one x zijn

Zoals???
zo is er met elke foon wel iets wat beter kan maar vind em toch echt vrij vlekkeloos draaien dus onderbouw je argument eens…

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
Har

Har

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 430
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2012
  • 10:42

Extronic;318455
Mijn HTC One X start ook gewoon op zonder Vodafone reclame, alleen ik vind wel Vodafone terug in het menu, er staat Vodafone en dan een simkaart logotje erbij..

Dat is normaal, de instellingen van voicemail enzo. Tevens kun je dan direct klantenservice bellen. Die gegevens staan standaard op je sim kaart en wordt in de app drawer als Vodafone aangeduid daar dit je provider is. Heeft niks met branding te maken

Bewerkt (24 april 2013 15:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren