Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

blubbetje124

blubbetje124

• Lid sinds 28 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2012
  • 10:51

Hello,
Ik zit met een probleempje, want ik heb al mijn contacten staan op een sd kaart en toen ging mijn htc desire kapot. Maar nu heb ik dus een htc one x gekocht maar mijn contacten staan alleen op de sd kaart. Is er nog een mogelijkheid dat ik mijn contacten op mijn htc one x krijg?

Bewerkt (24 april 2013 15:07)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2012
  • 13:11

Heel makkelijk je heb een bestand dus nu op die sd kaart staan die in de pc doen via een kaart lezer of omdat het micro sd is een adapter/
Je heb een SD kaart uiterlijk waar je een micro sd kaart in kan doen en die dan in de pc of laptop doen of geheugen kaart lezer, je kan daarna het bestand op de pc zetten en dan eer over zetten op de nieuwe telefoon.

Of geheugen kaart in een andere telefoon even doen.
Daarom ook je contacten synchroniseren met google als je andere telefoon heb google account invoeren en het word terug gezet.
Wat je ook nog kan doen als het bestand op de telefoon staat naar gmail daar het bestanden uploaden en dan worden ze overgezet naar je toestel als je je contacten laat synchroniseren

Bewerkt (24 april 2013 15:07)
Extronic

Extronic

• Lid sinds 08 juni 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 4 september 2012
  • 18:28

Kan je ook je contactpersonen vanaf je HTC One X op je computer zetten als backup, zo ja hoe kan ik dit doen?

Bewerkt (24 april 2013 15:31)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 5 september 2012
  • 09:35

Volgens mij kan dit sinds android 4.0 niet meer ik zal eens gmail openen en dan bij gmail links boven klikken dan contacten of ze hier staan.
Als hier geen contacten staan staat die niet gesynct met google je zou dan dit kunnen instellen of htc sync kunnen installeren, Ik gebruik die programma's niet vind het onzin maar waarschijnlijk zit er wel een functie in die dit kan.

Of een backup app gebruiken als my backup pro

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rerware.android.MyBackup&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsMSwxLDEwMiwiY29tLnJlcndhcmUuYW5kcm9pZC5NeUJhY2t1cCJd

Bewerkt (24 april 2013 15:31)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren