Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

EvilIvo

EvilIvo

• Lid sinds 10 juni 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2012
  • 09:13

Lang leve de originele laders.
Met zo'n prijzig toestel geef ik graag een euro meer uit voor een originele lader.

Bewerkt (24 april 2013 14:58)
Daniel_B

Daniel_B

• Lid sinds 02 februari 2012
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 15:02

Bij mij was het probleem met de universele van de vodafoneshop(goedkoop chinees spul), dat mijn accu overhit raakte en daarna capiciteit kwijtraakte
Heb toen na contact met de vodafoneshop kosteloos een nieuwe gekregenen mn geld terug voor de lader.
Maar ik heb nu het geluk dat ik een autoradio heb met usb aansluiting, en gebruik nu de originele kabel van mijn htc lader. Echt makkelijk is lang genoeg en je koppelt die gewoon los van stekker.
Hij ziet hem wel als usb aansluiting (je kan hem ook gebruiken als mediaplayer) maar heb nooit geen problemen meer, laad goed op en word niet warm meer ook niet als alles open staat zoals navigatie enz.
Miss een tip voor mensen met een htc en radio met usb aansluiting?

Bewerkt (24 april 2013 15:01)
outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 19:44

Ik heb de mijn bij Formido weggehaald en hij gaat perfect:

Verwennerijtjes voor vader in de nieuwe folder! (laatste pagina)

Hij kost daar nu €7.99

Bewerkt (24 april 2013 15:01)
g-member

g-member

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 294
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2012
  • 23:42

Iedereen kan met een simpele tweak z'n htc opladen als zijnde ac power supply…..

De reden dat de telefoon langzamer laad in de auto of via de computer is omdat de usb poorten van de computer maar max. 500mA mag trekken en daarom zal de telefoon dus minder stroom vragen als op een 220v lader. Stop je de htc aan een auto ladertje dan is de kans groot dat de htc nog steeds denkt dat het een computer usb poort is en zal dus gereduceerd gaan laden.

Dit los je heel simpel op door een laad kabel te modificeren….. de usb kabel heeft 4 draden:

1. voeding 5 volt
2. data+
3. data-
4. Massa

Dit is ook de pin-out van de usb stekker!!
Als je pin 2 en 3 kortsluit is het voor de htc telefoon het teken dat deze op een ac lader zit (220v)

Ik heb zelf een gevoede usb hub in mijn werk bus waar ik 4 apparaten op kan aansluiten, ik heb op deze hub op alle poortjes de data pins met elkaar verbonden. Ik heb 2 htc's, 1 mp3 speler en een navigatie hierop aangesloten en draait als een trein.

Grtz,

Bewerkt (24 april 2013 15:05)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren