Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

J4cco

J4cco

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2012
  • 19:37

Factory reset gedaan.
Eén voor één de Apps er weer op gezet.
Tot nu toe geen vaag geheugen verlies.

Bewerkt (24 april 2013 14:53)
RoelandVliet

RoelandVliet

• Lid sinds 03 november 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 november 2014
  • 20:47

Heeft iemand al een oplossing gevonden voor dit probleem? Mijn interne opslag is ook volledig vol en wordt met name in gebruik genomen door ‘Overig’. Ik heb bijna alle apps op de SD-kaart staan, foto's en video's idem en ik heb geen idee hoe ik meer ruimte vrij kan maken. Ook de map ‘Clean master’ gebruikt, daar krijg ik ook geen ruimte mee gewonnen. EZ-file explorer levert ook niet veel extra informatie op.

Ik begin te vermoeden dat dit een smerige truuk is van HTC om je telefoon op termijn waardeloos te maken. Om de haverklap krijg ik nu de melding dat mijn opslag vol is en dat ik geen apps kan installeren (of soms zelfs updaten).

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6439
  • Reputatie 250
  • 3 november 2014
  • 22:00

je hebt dus al een sd kaart analyse gedaan in de instellingen van es file xplorer en daar kwam niets uit iig je kon niet zien waar die overige bestanden uit bestaan.

ik lees wel op xda dat er heel veel one x gebruikers problemen met het geheugen hebben ik weet niet of je daar al gekeken hebt.

kun je hier en hier voor terecht.

RoelandVliet

RoelandVliet

• Lid sinds 03 november 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 november 2014
  • 15:12

Klopt. Het probleem bij mij zit hem niet in de SD-storage (25gb), maar het gedeelte waar alle apps eerst worden geïnstalleerd (bijvoorbeeld voordat ik ze over zet naar de SD-storage). Dat gedeelte bestaat uit ongeveer 6 gig en is, naar mijn weten, niet toegankelijk via de USB-aansluiting. Maar uit de threads die in je post staan hebben meer mensen dus last van verdwenen ruimte.

Via Twitter raadde HTC aan om een factory reset te doen, dus dan ga ik dat maar eens proberen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren