Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5959
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 8 juli 2013
  • 14:11

Topic samengevoegd met bestaande discussie over het rooten van de HTC One X

astrid_van_de_vijver

astrid_van_de_vijver

• Lid sinds 04 augustus 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2013
  • 14:07

Goed, heb dit helemaal doorgelezen maar ik kom er niet helemaal uit.
Ik heb mijn HTC One X geroot zoals op de eerste pagina beschreven, dit is gelukt. Ik heb dit gedaan omdat mijn wifi dramatisch was.
Dit scheen DE oplossing te zijn (itt naar Dynafix oid brengen) maar nu… naar wat ik begreep is dat wifi probleem software matig. Moet ik de laatste update verwijderen? Kan dat uberhaubt? Moet ik een custom rom instaleren? En welke heeft dan NIET dat wifi probleem?
Ik vond het al tof van mezelf dat ik zo ver was gekomen maar heb hier echt ff te weinig kennis voor

flevo

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 7 september 2013
  • 10:54

hallo
ik heb een groot probllem. ik heb een stock geroote hox een daar probeerde ik via cwm een backup terug te zetten maar er is ergens iets fout gegaan. ik denk dat de backup niet helemaal goed was.
als ik nu mn toestel aanzet gaat het goed tot het inlog scherm daar kan ik geen toetsen bedienen.
ik heb van alles geprobeert.
met fastboot kan ik mij hox gewoon benaderen. nu is mn vraag kan het volgende:

zet die rom even op een makkelijke plaats op je pc
type: Fastboot erase system (nu wordt je oude rom gewist)
dan: Fastboot update naam-van-de-zipfile.zip
en als laatste: fastboot reboot

de versie die ik had is 3.20.401.1

booze

booze

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 151
  • Reputatie 0
  • 17 september 2013
  • 14:54

Hallo allemaal.

Ik wil mijn telefoon Rooten ivm wifi-probleem na de update naar 4.2.2.
Ik had mijn bootloader al eens geUnlocked en daarna weer reLocked voor de update naar Jellybean(4.1 toch).\
Nu wilde ik het hele proces weer opnieuw doen maar nu zie ik in eerste instantie in de fastbootstand bovenin al UNLOCKED staan?
En het lukt mij niet om cmd commands te geven…..raarrr.Ligt het aan de 4.2.2? Of doe ik iets verkeerd…

Sago

Sago

• Lid sinds 03 november 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 21 april 2014
  • 13:15

De leedroid is niet meer beshikbaar, is er een andere alternatief download site.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6378
  • Reputatie 250
  • 21 april 2014
  • 13:49

dezemischien.

appel982

appel982

• Lid sinds 17 april 2012
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2014
  • 14:11

Heeft iemand die fastboot bestanden, de link doet het niet meer en ik kon geen alternatief vinden

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6378
  • Reputatie 250
  • 2 oktober 2014
  • 15:13

je kunt als alternatief dit tooltje ook gebruiken daar zitten de fastboot bestanden al in en je hoeft niet extra cmd {command Prompt} te openen en het pad erna toe in te geven

het enigste wat je hoeft te doen is de installer te runnen en tijdens de instalatie de map op je c-drive te zetten onthoud wel waar je map neerzet zet tevens een snelkoppeling naar je bureaublad hier mee open je de tool , alle bestanden die je wilt flashen zoals bijv een custom recovery of een Unlock_code.bin stop je in de map van de tool die je moest onthouden {Minimal ADB and Fastboot} that's it.

instructies over hoe te instaleren staan ook op de site.

als het goed is kom je de fastboot bestanden ook tegen bij htc dev tijdens het unlocken van de bootloader, ik denk dat het dan de android sdk of zoiets is.

Bewerkt (2 oktober 2014 15:22)
Frietje10

Frietje10

• Lid sinds 09 februari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2015
  • 17:50

Hallo, Ik heb laatst een 2e hands HOX gekocht maar ik zit er erg aan te twijfel om een custom rom erop te zetten, ik weet dat het sneller, beter en betere batterijduur heeft (Bij degene die ik dan wil,Android revolution hd)
Maar is de kans groot dat het fout kan gaan? Dit is namelijk als mijn 4e mobiel in een jaar en ik moet er erg voorzichtig mee zijn!

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6378
  • Reputatie 250
  • 9 februari 2015
  • 21:29

Frietje10
Hallo, Ik heb laatst een 2e hands HOX gekocht maar ik zit er erg aan te twijfel om een custom rom erop te zetten, ik weet dat het sneller, beter en betere batterijduur heeft (Bij degene die ik dan wil,Android revolution hd)
Maar is de kans groot dat het fout kan gaan? Dit is namelijk als mijn 4e mobiel in een jaar en ik moet er erg voorzichtig mee zijn!
rooten en unlocken is niet voor iedereen weg gelegt en er kan altijd iets fout gaan en je moet je heel goed inlezen voor je er aan begint en vooral als je ooit weer terug wilt dat wordt nog wel eens over het hooft gezien en dan komen de problemen.

ik geef je nu al een tip! voor als je besluit te unlocken,rooten en rommen de onex heeft geen micro sd kaart mocht je perongeluk het systeem wypen is het iets ingewikkelder om de boel weer aan de praat te krijen dus een backup maken van je huidige rom en deze kopieren naar computer of een ander opslag medium is dan geen overbodige luxe.

Bewerkt (9 februari 2015 21:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren