Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Paver

Paver

• Lid sinds 05 april 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 7 april 2012
  • 16:06

binnen 7 dagenn kan ik hem al opsturen. in me broekzak tegen de muur aangelopen met telefoon ascherm gespleten. zo goed is dat scherm ook dus niet. kijk goed uit !

Bewerkt (24 april 2013 14:34)
Rolanderen

Rolanderen

• Lid sinds 29 maart 2010
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 7 april 2012
  • 20:56

Ik heb em sinds 2 dagen ook in mijn bezit. Ben tot nu toe erg tevreden al is het wel even wennen aan Sense (ben altijd custom Roms gewend geweest en dan is Sense toch wel erg beperkt). Iets wat ik wel stiekem een beetje een misser vind is het gebrek aan een menu knop. Daardoor heb je nu bij alle apps dat de onderste balk op je scherm als menu knop fungeert. Beetje een misser als je het mij vraagt. Ook dat laden naar het home screen valt me een beetje tegen. Kan iemand mij misschien ook vertellen hoe ik (zonder root) apps als Google+ kan verwijderen.

Eigenlijk zijn dit de enige min puntjes. Voor de rst super tevreden, erg vet toestel!

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 7 april 2012
  • 21:47

Je kan google + niet verwijderen maar wat het voordeel is van android 4.0 je kan standaard apps uitschakelen zoals google +/twitter enzo, Instellingen gaan dan apps en dan alle apps en hier de app op zoeken of service die je wil uitschakelen.

Soms kan het wel zijn dat je eerst de update moet verwijderen voor dat je hem kan uitschakelen, Ik heb zelf ook google + en twitter en de fm radio omdat er een hele goeie radio app mee werd geleverd ook uitgeschakeld)Kan zelfs radio via de speaker zonder oordopjes erin).

Idd menu knop mis ik ook wel een beetje als die er niet was was het scherm nog iets groter om te gebruiken maar dit zal wel wennen zijn

Rolanderen

Rolanderen

• Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 8 april 2012
  • 12:09

Ik ga gewoon even wachten tot er een fatsoenlijke root optie isIk had al een MOD gevonden die de menu knop in apps weg haalt en de apps-knop een menu knop maaktEn dan kan ik wel apps als Google+ weg halen.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 8 april 2012
  • 13:55

Ja je bedoeld als je root heb dat je hem kan verwijderen nu kan je uitschakelen en dan zijn ze ook weg uit het menu goed genoeg voor mij.

Beyond_Life

Beyond_Life

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 8 april 2012
  • 19:09

Ik sinds een paar dagen de One X. Ik had een SGS en ik mag wel zeggen, wat een geniaal toestel. De batterij is gewoonweg goed tov mijn sgs. En waar ik eerder op slaapkamers en zolder geen wifi had, heb ik nu vaak genoeg meer dan 1 streep en goed bereik. Het beeld is helemaal top. Het geluid uit de speaker vind ik niet echt je van het, en de bijgeleverde dopjes zijn gewoon te achterlijk voor woorden. Ik snap niet dat HTC hun vlaggenschip niet voorziet van Beats Audio dopjes. Nee, die moet je dan voor een belachelijk bedrag aanschaffen. Ik heb nu Sennheiser dopjes van 2 tientjes bij de BCC gekocht en het geluid is subliem. Beats Audio maakt haar woorden waar wat dat betreft.

Verder valt het mij tegen dat ik zonder rooten geen enkele mogelijkheid heb om Facebook te verwijderen. Ik gebruik geen facebook.

Wat mij nu ook tegenvalt is het geen contact kunnen maken met mijn beide NAS apparaten. Ik heb een ds 1010 en ds 110 en beide kan ik niet bereiken. Samsung had daar zo'n heerlijke All-Share app voor die zonder gedoe met welke netwerkschijf dan ook contact kon maken. Films kijken in mijn nest is er nu niet bij, tenzij ik de apps van Synology gaat installeren. Maar daar heb ik nare ervaringen mee.

Verder is het een top apparaat. Het is nog wel wennen dat de terugknop nu links onderop zit. Bij de sgs zat die rechts onderop. Dus ik heb nu te vaak ineens een lijst van apps voor mijn neus. Die lijst trouwens, dat is niet de lijst van de running apps die je op die manier kan afsluiten. De lijst is alleen de lijst van de laatst gebruikte apps. Dus je kan er geen geheugen mee opschonen zoals veel reviews zeggen. Verder vind ik dat 4.0 er geniaal uitziet en goed haar werk doet. Vooral in combi met de quad core, wat is dat ding loei en loei snel zeg. Prachtig. Met 20mb verbinding hier en de quad core zijn apps in minder dan een minuut geinstalleerd. Neem bijvoorbeeld Angry Birds. Binnen 40 seconden gedownload en geinstalleerd. Dat kan geen enkele andere telefoon nadoen.

En nou is Instagram beschikbaar voor Android, werkt het neit op de One X. Camera word niet ondersteund…. Zonde.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 8 april 2012
  • 20:57

Je kan standaard apps sowieso niet verwijderen zonder root kan op de samsung ook niet dat is dus geen nadeel dat is android, Verder heeft android 4.0 een mogelijkheid om standaard apps uit te schakelen ze staan helemaal uit verbruiken niks meer en zijn ook weg uit het menu.
Menu openen,instellingen,apps dan alle applicaties

Rolanderen

Rolanderen

• Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 9 april 2012
  • 00:13

Kijk! Dat apps uitschakelen is precies wat ik zocht! Bedankt voor de tip.

Beyond_Life

Beyond_Life

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 10 april 2012
  • 17:08

Valt het mensen ook op dat filmen voor problemen zorgt met contrast en scherpstellen? Ik heb nu meerdere films geschoten en allemaal hebben ze grote veranderingen in kleur en scherpte, maar ook contrast. Het maakt niet uit of ik de camera stil hou of beweeg, hoewel het met bewegen velen malen erger is. Zo erg, dat films niet meer te gebruiken zijn om te bewerken. De film is helemaal niet meer te bekijken als er tijdens het filmen ook nog eens foto's worden gemaakt. Het scherpstellen gaat dan echt mis.

Bewerkt (24 april 2013 14:35)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren