Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

cashher

cashher

• Lid sinds 08 april 2012
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2013
  • 16:16

Hallo.

Vorige week vrijdag was me One x Plus in het water gevallen, hij lag er nog geen enkele seconden in. Heb hem dus direct eruit gehaald en gekeken of ie het nog deed. Hij deed het nog. Ik hem hem daarna uitgezet. Toen ik thuis kwam hem ik hem die zelfde vrijdag nog in een bakrijst gelaten. Hier heeft ie een avond, een nacht en een ochtend in gelegen. Telefoon toen weer opgestart, deed het gelukkig nog. Echter zat er wel zichtbaar vocht onder het scherm. Die avond weer uitgezet en op de verwarming gelegd. Die volgende dag was het minder erg op het scherm en het toestel deed het verder nog perfect. Die avond / nacht heb ik hem weer in de oplader gedaan. De volgende dag werd ik wakker en het toestel deed het nog steeds. Ik ging ontbijten, toen ik klaar was keek ik bij me telefoon en viel het me op dat ie uitstond (spontaan?). Sindsdien krijg ik me telefoon niet meer aan.

Ik had in het simkaart slot gekeken om te zoeken naar het water schade indicator. Kan alleen die hele indicator niet vinden?

Iemand tips, hoe ik dat kan oplossen.

Zit namelijk nu met een abbo van 30 euro per maand nog zo een 22 maanden lang, plus een toestel van 227 euro. Beetje lang dus om het nu al op te geven (zonder verzekering, helaas…)

Het rare vind ik zelf dat ie gewoon opeens uitviel en gewoon niet meer aangaat? Terwijl die het eerst wel deed. Als ik me telefoon verbind geeft ie aan dat ie de drivers (apx) niet kan installeren. Telefoon wordt dus wel een soort van gevonden.

Ik heb mijn telefoon al totaal bijna 24 uur in de oplader gezet en ook ongeveer 24 uur niet in de oplader. Maar ik zie geen verandering.

Alle tips/adviezen zijn welkom.

Vriendelijke groeten

Bewerkt (24 april 2013 16:07)
cashher

cashher

• Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2013
  • 16:38

08-01-13

Heb het toestel inmiddels uit elkaar gehaald om het verder te onderzoeken, tevens ligt ie nu onder de verwarming om nog eens grondig te drogen. Zal mij benieuwen wat het resultaat zal zijn? Afbeeldingen:

Iemand enig idee waar ik precies de water indicator(s) kan vinden?

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 8 januari 2013
  • 17:16

Onder de SIMkaart connector zit er eentje en vermoedelijk ook nog eentje onder de batterij.
Je kan proberen hem te laten repareren, maar echte waterschade breekt je later altijd op.

Janneman

Janneman

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 190
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2013
  • 09:53

Ik zou hem laten nakijken door een goede reparateur.

Nexus 5 | HTC One M7 | Samsung Tab Pro 10.1 | Galaxy Note 3

rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2013
  • 10:22

Volgens mij zie ik ook bobbels bovenin je batterij. Je zal eens een andere batterij kunnen proberen en hopelijk doet je toestel het dan weer!

Bewerkt (24 april 2013 16:08)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

cashher

cashher

• Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2013
  • 14:30

@Janneman

Bedankt voor je reactie, misschien zal ik het overwegen.

@rvd1969

Ook jij bedankt voor het meedenken. Ik zal een kijkje nemen.

Bewerkt (24 april 2013 16:08)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren