Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ash116

Ash116

• Lid sinds 03 juli 2013
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 25 september 2013
  • 12:01

Sinds mei vorig jaar ben ik in bezit van een HTC One V, nadat mijn HTC Legend de geest had gegeven. In eerste instantie superblij met dit toestel.

Echter nu ik dit toestel wat langer heb, en meerdere malen contact gehad met HTC Support over meerdere problemen niet meer zo blij.

Het toestel is traag. Op het moment dat ik iemand bel (wat me vrij normaal lijkt met een telefoon) duurt het minuten voordat de telefoon daadwerkelijk écht gaat bellen… en als je per ongeluk twee keer hebt gedrukt (omdat het lang duurde en je dacht dat je niet goed had gedrukt) dan hangt hij op en kun je de hele riedel opnieuw doen.

Krijg je een smsje binnen en open je hem? Ga dan eerst koffie zetten en een ei bakken, want het duurt een eeuwigheid om die te laden.

De accu gaat slechts een uurtje of 7 mee, dus s'nachts opladen en overdag zodat je s'avonds ook nog gebeld zou kunnen worden.

Navraag bij HTC Support leverde ook niks op. Ik kreeg als advies om een back up te maken en het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dit helpt helemaal niets, telefoon blijft traag en accu blijft snel leeg gaan.

Ook krijg je een aantal zeer goede tips, die je ook op internet kan vinden: zet je WiFi uit, zet je beeldscherm op zo donker mogelijk, raak het scherm niet teveel aan, kijk niet teveel op je telefoon, zet je beltonen op superzacht… en die tips slaan helemaal nergens op. Dus je koopt een smartphone zodat je JUIST gebruik kan maken van al dit soort dingen, maar dat moet je dan allemaal maar uit zetten? Waarom heb je dan zo'n telefoon met al die functies?

Waar is de tijd gebleven van de Nokia 3210, die dingen kon je laten vallen en zo en deden het altijd, liepen niet vast, batterij ging bijna een week mee.

Dit is voor mij voorlopig de allerlaatste (not-so) Smartphone die ik koop!
Of weet iemand wat ik verkeerd doe?

ljibbe

ljibbe

• Lid sinds 05 augustus 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 september 2013
  • 18:13

Hier hetzelfde probleem maar moet zeggen terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft bij mij wel geholpen.
Zorg dat je kontakten op je toestel staan en niet dat het steeds geladen moet worden vanuit je Google-account, scheelt behoorlijk in snelheid.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren