Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MeFlower

MeFlower

• Lid sinds 31 juli 2013
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2015
  • 19:58

Kan iemand mij vertellen, mijn interne opslag was bijna vol. Dus een SD kaart gekocht, maar apps kan ik niet opslaan op de SD kaart.

Kan iemand mij vertellen of dit wel kan ?

er staan veel standaard apps op die niet te verwijderen zijn kennelijk. En nu een aantal apps die ik gebruik.
Ik heb app2sd geprobeerd maar die claimt te verplaatsen naar de SD kaart, echter ze blijven gewoon staan.
Enige verschil is nu Intern geheugen, telefoon geheugen en SD kaart, maar die laatste.. kan ik dus slechts voor fotos en video gebruiken kennelijk.

Help help.. ik snap het niet meer.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 18 maart 2015
  • 21:16

apps verplaatsen kan niet hooguit de data van de app.

de enigste oplossing is de bootloader unlocken een custom recovery flashen, rooten en dan dit hier proberen, ik zelf geen htc one sv en ik zou ook niet weten of het werkt misschien even doorlezen wat men op de site zegt en er over denkt.

dit alles is niet eenvoudig als je dit nooit gedaan hebt je kunt je telefoon brickenals je niet weet wat je doet het is eingelijk wegelegt voor mensen die ervaring hebben met rooten, tweaken en alles wat er bij komt kijken dus niet aan beginnen als je er niet vertouwt mee voelt is mijn advies.

er zijn nog andere mogelijkheden maar daar geld ook weer het is niet simpel en je toestel wordt er niet sneller op.

Bewerkt (18 maart 2015 21:20)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren