Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

FunnyHat

FunnyHat

• Lid sinds 29 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 september 2013
  • 08:22

Beste Android World Forum gebruikers,

Ik heb laatst (heel stom van me) mijn telefoon proberen te rooten. Echter is hij 1. niet geroot en 2. krijgt hij geen updates. Hij is ook gunlocked (je weet wel, in die boot menu achtige omgeving waarvan ik de naam kwijt ben, daar kun je dat zien). Maar weet iemand of er een (hopelijk niet illegale ofzo) manier is om weer updates te krijgen. Zoals ik al zei: hij is niet geroot. Enkel geunlocked. Of hebben jullie eventueel een artikel waar uitgelegd word hoe dit kan? Ik heb google trouwens wel al geprobeerd, maar daar wist ik niet wat ik kon vertrouwen en kon ik maar weinig vinden hierover(wel over veel andere telefoons trouwens… Maar daar keek ik niet naar). Ik heb trouwens een HTC One S.

Ik hoop heel erg dat jullie mij kunnen helpen,
En alvast bedankt.

sandervp

sandervp

• Lid sinds 26 maart 2013
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 30 september 2013
  • 22:39

http://www.htconeforum.com/forum/htc-one-s-hacks/389-how-unbrick-restore-htc-one-s-stock-relocked.html

Dit is wel een goede. Zo heb ik mijne ook weer compleet standaard gekregen. Ik weet alleen niet of je alles moet doen, of dat gewoon de bootloader relocken genoeg is om weer updates te krijgen.

Maar goed, ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren