Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

marina63

marina63

• Lid sinds 22 april 2010
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2012
  • 23:25

Ik heb sinds vrijdag de HTC one S

Tot nog toe geen problemen ondervonden op 1 na.

Als ik een bericht maak en er een foto bij wil doen dan gaat dit niet.
Ik klik op het paperclipje, dan afbeelding, galerij, open dan de map waar de foto zich bevind.
Klik op de foto, en dan keert het scherm weer terug naar de galerij.
Ga ik met het pijltje weer naar links dan kom ik weer in het bericht, maar heeft ie dus de foto niet opgeslagen.

Ik heb het verschillende keren geprobeerd, maar zonder resultaat.

Ik heb naast het standaard bericht van de HTC ONE s ook handcent erop staan.
Daar doet hetzelfde probleem zich voor.
Erg vreemd dus.

Ik kan wel een foto of bijlage verzenden maar dan moet het via allerlei omwegen.
Ik moet dan mijn galerij openen, map aanklikken, foto zoeken, delen via (bericht twitter, handcent sms or whatever), keuze aanklikken en bevestigen, tekst typen en dan verzenden.

Wie oh wie heeft dit ook en kan mij er mee helpen?????

Bewerkt (24 april 2013 15:42)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2012
  • 12:51

Je wil dus een MMS sturen begrijp ik hier uit ?, Er zijn tegenwoordig betere alternatieven als whatsapp en MMS is ook beperkt in bestandsgrootte.
MSS is duur kost extra geld maar ik begrijp hieruit als je hem vanuit je galerij stuurt via MMS gaat het wel ?.

marina63

marina63

• Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2012
  • 21:47

Carlos0_0;347873
Je wil dus een MMS sturen begrijp ik hier uit ?, Er zijn tegenwoordig betere alternatieven als whatsapp en MMS is ook beperkt in bestandsgrootte.
MSS is duur kost extra geld maar ik begrijp hieruit als je hem vanuit je galerij stuurt via MMS gaat het wel ?.

Ja precies, gewoon een bericht met een foto. Als je een sms stuurt en je doet er een bijlage bij word het automatisch een MMS.

Als ik vanuit een sms of mms een foto of bijlage wil toevoegen gaat dat dus niet.

Wat ik eerder al zei ik kan naar de galerij gaan en dan eerst een foto kiezen en hem dan delen via berichten email facebook or whatever.
Dan daarna de tekst toevoegen. Dan gaat het wel. Maar ik wil het gewoon zoals het ook bij mijn vorige HTC ging gewoon via berichten een bijlage toevoegen, en versturen, dat is de makkelijkste manier.

Ik weet dat er alternatieven zijn. Ik gebruik ook zelf Whatt's App.
Maar helaas heeft niet iedereen dit op zijn telefoon zitten en daar heb ik dus niet altijd iets aan.

jlh

jlh

• Lid sinds 18 oktober 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2012
  • 13:33

hey
als ik doe zoals in je eerste bericht keerd mijn gsm terug naar het bericht en staat de foto erbij , jij zegd dat hij terug keerd naar jou gallerij

Bewerkt (24 april 2013 15:43)
marina63

marina63

• Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2012
  • 11:51

jlh;348766
hey
als ik doe zoals in je eerste bericht keerd mijn gsm terug naar het bericht en staat de foto erbij , jij zegd dat hij terug keerd naar jou gallerij

Ja klopt hij blijft dan na dat ik de foto heb geselecteerd in de galerij en gaat niet automatisch terug naar het bericht.
?????? ra ra

Bewerkt (24 april 2013 15:43)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren