Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

monstuur

monstuur

• Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 20 september 2012
  • 19:55

Beste androidfans,

Ik heb op mijn HTC One S nu een probleem dat ik na verloop van tijd ook op mijn HTC Legend had. Zoals veel sense gebruikers heb ik ook de weerklok widget.

Net zoals op mijn Legend werkte dit in het begin perfect. Maar na verloop van tijd kreeg ik ipv het weer steeds de melding: Geen weergegevens beschikbaar.

Heeft iemand dat probleem ook? (Gaat denk ik voor meerdere HTC toestellen op) Maar vooral, heeft iemand er een oplossing voor? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Mon

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 21 september 2012
  • 09:55

Maar als je op vernieuwen klikt dan krijg je ook geen weer te zien ?, Ik heb het ook wel eens als ik op het weer klik druk ik op vernieuwen en dan komt er wel het weer.
Ik heb sync helemaal uit staan omdat ik het niet nodig vind, Dus daarom update die bij mij sowieso niet maar er is ook een optie bij het weer vernieuwen bij het openen.

monstuur

monstuur

• Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 21 september 2012
  • 13:19

Dat klopt, als ik op de widget druk en vervolgens handmatig update komt het weer er wel te staan. Ik druk op home en vervolgens staat het weer ook op de widget. Maar zodra ik een andere app geopend heb krijg ik al weer de melding: Weergegevens niet beschikbaar.

Ik kan me wel herrinneren dat ik laatst met mijn synchronisatie instellingen heb lopen spelen, zal eens op zoek gaan.

Edit: Heb het gevonden, had alle automatische synchronisatie uitgezet omdat ik me stoorde aan bijv skype die alle contacten automatisch overplaatst. Ben even door de lijst gegaan en per app ingesteld of ze mogen synchroniseren ja of nee. Nu werkt het weer.

Bedankt voor de reactie.

MeFlower

MeFlower

• Lid sinds 31 juli 2013
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2013
  • 18:13

monstuur
Dat klopt, als ik op de widget druk en vervolgens handmatig update komt het weer er wel te staan. Ik druk op home en vervolgens staat het weer ook op de widget. Maar zodra ik een andere app geopend heb krijg ik al weer de melding: Weergegevens niet beschikbaar.

Ik kan me wel herrinneren dat ik laatst met mijn synchronisatie instellingen heb lopen spelen, zal eens op zoek gaan.

Edit: Heb het gevonden, had alle automatische synchronisatie uitgezet omdat ik me stoorde aan bijv skype die alle contacten automatisch overplaatst. Ben even door de lijst gegaan en per app ingesteld of ze mogen synchroniseren ja of nee. Nu werkt het weer.

Bedankt voor de reactie.

Ik heb dit ook! als ik mijn telefoon aandoe dan staat er Weergegevens niet beschikbaar.
Als ik vervolgens met de ring mijn telefoon deblokkeer.. dan is deze melding weg.
Dit is ontstaan nadat ik gister een update heb geïnstalleerd.
Heel irritant, ik WIL niet eens weer weergegeven hebben. Dus ook al niet die eerste melding. Hoe krijg ik dit weg'?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren