Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tcgielo

Tcgielo

• Lid sinds 22 maart 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2017
  • 21:05

Beste forummensen,

Voor mijn afstuderen heb ik mensen geïnterviewd en opgenomen met de spraakrecorder. Tot mijn grote schrik ben ik deze opnames ineens allemaal kwijt. (ja kan wel janken) Nu heb ik met dr. fone data recovery geprobeerd om ze terug te halen. Alleen na een aantal minuten in het proces, waarna mijn telefoon meerdere keren is herstart, zegt het programma dat de root is mislukt. Vervolgens krijg ik aan een stuk door foutmeldingen: htc sense is gestopt, htc home is gestopt, com.google.process.gapps is gestopt.
Ik kan nu dus helemaal NIKS meer met mijn hele telefoon niet. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Ik weet dat een hard reset uitvoeren een optie is alleen dan krijg ik mijn spraakopnames sowieso nooit meer terug. Ik weet niet of het uitmaakt maar hij is nog wel te koppelen aan de pc (die herkent hem nog)
Ik hoor graag of iemand een oplossing heeft.

Groeten, een hopeloze student

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 22 maart 2017
  • 21:55

Had je de HTC dan geroot voor dat je het programma de. fone data recovery gebruikt hebt? Dat bewuste appje heeft namelijk root access nodig en het kan zijn dat er nu dingen zijn veranderd die je niet wil of heb je soms de pc versie van de. fone data recovery gebruikt?

Heb je het toestel al eens aan en uit gezet?

Installeer eens het pc programma HTC syncmanger en probeer een backup te maken in de hoop dat je notities enz.. naar je pc gekopieerd worden.

Trouwens om welk type HTC hebben we het hier over?

Bewerkt (22 maart 2017 21:58) | text aangepast
Tcgielo

Tcgielo

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2017
  • 15:44

Nee ik had hem niet geroot.
Ik heb de PC versie gebruikt en mijn telefoon (HTC one m8 met android 6.0 en sense 7.0) via USB aan de pc gekoppeld. Vervolgens heb ik volgens de instructies van het programma de USBfoutmelding uitgezet door 7x ergens op te klikken waardoor ik bij ontwikkelaarsopties kon.
Je kan in het programma een eenvoudige en een uitgebreide analyse doen waarbij ik in de veronderstelling was dat ik een eenvoudige analyse uitvoerde. Hij ging alleen volgens mij een uitgebreide analyse doen en mijn hele telefoon proberen te rooten, wat dus op een gegeven moment mislukte.

Het toestel aan en uitzetten werkt niet, en een back up maken lukt niet met HTC syncmanager. Hij verbind nog wel met de pc maar het programma geeft aan geen back up te kunnen maken.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6225
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 23 maart 2017
  • 15:49

Verplaatst naar HTC One M8-forum

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2386
  • Reputatie 20
  • 23 maart 2017
  • 20:41

Als de pc hem ziet, krijg je dan een popupcherm ?
Daar staat een verkenner icon in. Aanklikken e dan gewoon alles compleet copieeren.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 23 maart 2017
  • 21:26

Wat bedoel je met aan en uit zetten werkt niet gaat het toestel niet uit en aan of lukt dat wel maar de foutmeldingen terug.

Als uit en aan zetten niet werkt druk dan de powerknop netzolang in tot dat het toestel vanzelf uit gaat.

Lukt het uit en aan zetten nog niet installeer dan een adb tooltje kun je downloaden door Hier te klikken zet tijdens de installatie een snelkoppeling naar je bureaublad.

Open vervolgens de adb tool met de snelkoppeling en sluit je HTC aan type vervolgens in het  cmd venster adb reboot nu zal je toestel als het goed is opnieuw uit en aan gaan.

Check vervolgens of de foutmeldingen nog aanwezig zijn.

Die dit eerst maar eens voor dat we naar de volgende stap gaan.

Bewerkt (23 maart 2017 21:27)
Tcgielo

Tcgielo

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2017
  • 12:33

Bedankt voor je reactie gizmobinky,

Ik heb inmiddels een hard reset uitgevoerd waardoor mijn telefoon weer werkt. 
Ik heb mij er maar bij neergelegd dat ik de data niet meer kan terughalen.
Toch erg bedankt voor de moeite!

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 28 maart 2017
  • 18:44

Jammer dat je niet alleen het cache geheugen eerst geprobeerd hebt om te wissen in recovery wellicht waren daardoor de foutmeldingen verdwenen en had je weer toegang tot je telefoon.

Maar goed voor de volgende keer altijd tijdig een backup maken.

Bewerkt (28 maart 2017 18:45)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren