Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 23 december 2016
  • 23:30

ja da's een beetje raar, heb je hem niet gevraagt wat nu precies de bedoeling is en dat je er niet van gediend bent dat iemand maar zo in je computer zit te snuffelen.
hij hoeft alleen maar de informatie te hebben over jou telefoon, die kun je hem toch geven van die uitdraai van alle gegevens met het commando fastboot getvar all als het toestel in fastboot staat, die gegevens moet hij volgens mij genoeg aan hebben.

of hij te vertouwen is dan kan ik natuurlijk niet beoordelen. maar hij zit op twitter en hij heeft custom rommen op xda van allerlei htc telefoons.

hij is ook als eerste met een updates voor htc telefoons voor dat die officieel uit is, hij heeft banden met htc.

lijkt met niet dat hij zijn naam zo maar gaat verkwanselen doordat  er slecht over hem gepraat wordt.

op tweakers zit iemand die werkt of test software met hem samen, misschien moet je even contact met die persoon opnemen, die heet snah001 
van die persoon heb ik laatst nog de software gekregen de update voor android 7.0 europa die nog niet uit is voor de htc 10 en die software mocht ik niet delen via internet, die rom kwam ook van LlabTooFeR en die heb ik gekregen via snah001, dus hij is geen onbekende in die wereld.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/49421411#49421411

https://twitter.com/LlabTooFeR

http://forum.xda-developers.com/htc-10/development/rom-maximushd-2-0-0-android-6-0-1-t3426671

Bewerkt (23 december 2016 23:49) | extra info toegevoegd
laurenspos

laurenspos

• Lid sinds 21 december 2016
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 24 december 2016
  • 00:51

Ahá oké. nou ik heb toch proef op de som genomen en gedaan wat hij vroeg, er kwam een schermpje in beeld waar in we konden chatten. hij vertelde wat dingen over wat hij aan het doen was. er gingen heel vlug allerlei schermen heen en weer en codes in opdrachtenprompt, hij had het duidelijk veel vaker zo gedaan.

Later vertelde hij dat hij al meer dan 1000 telefoons gefixed had op die manier.
ik zat vol verbazing te kijken wat er in m'n scherm gebeurde en ook met m'n telefoon! want ja, die is weer werkende! mede dankzij jou uiteraard.

hij vroeg toen het klaar was of ik nog vragen had, en hij sloot het scherm af. alles in een half uurtje ongeveer.

Jij vooral erg bedankt voor je tijd en moeite en de hulp die je geboden hebt. waardeer ik erg.
al met al geslaagde hulp.

topic closed!

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 24 december 2016
  • 01:16

Ik denk dat hij op afstand jou toestel in RUU mode gezet heeft gezet (fastboot oem rebootRUU) en een RUU.zip gepushed naar jouw toestel en dan verschijnen er een hele rits codes in het cmd scherm en een groene balk op jou HTC.

Maargoed het is opgelost.

Succes verder met je HTC one m8s en nog een fijne kerst en Nieuwjaar.

Groetjes Michel.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 20 februari 2017
  • 23:00

Voor de moderators in de titel van het topic staat dat topic starter hulp wil hebben voor een HTC one m8 terwijl het hier over een HTC one m8s gaat.

Niet dat er zodadelijk ongelukjes gebeuren en men verkeerde bestanden gaat gebruiken en daarmee de boel bricked ?

(bootloader) product: m8ql_ul
(bootloader) platform: hTCBmsm8939
(bootloader) modelid: 0PKV10000
(bootloader) cidnum: HTC__031

Bewerkt (20 februari 2017 23:08) | extra info toegevoegd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren