Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

visioncionops

visioncionops

• Lid sinds 05 september 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 september 2016
  • 09:35

Ok hier gaat het….

Erg lang gelden heb ik voor het laatst mijn m8 geupdate en voorheen ging het altijd perfect. Nu heb ik venom rom er op en moet ik eerst naar de normale rom en dan ota update doen daarna kan ik pas de nieuwste rom flashen. Nu heb ik daar twee vragen over.

Kan ik ook een full wipe doen, een andere rom flashen die wel Android 6.00 heeft zoals revolution hd. Daarna weer full wipe en dan de nieuwste viper rom erop flashen. 

Of

Mocht ik toch terug moeten naar mijn originele rom… Hoe? Ik snap er namelijk niks meer van 

Dit is mijn info, 

(bootloader) version: 0.5(bootloader) version-bootloader: 3.19.0.0000(bootloader) version-baseband: 1.25.214500021.06G(bootloader) version-cpld: None(bootloader) version-microp: None(bootloader) version-mainbootloader) version-misc: PVT SHIP S-ON(bootloader) serialno: SH4AMWM00163(bootloader) imei: 357871057181250(bootloader) imei2: Not Support(bootloader) meid: 00000000000000(bootloader) product: m8_ul(bootloader) platform: hTCBmsm8974(bootloader) modelid: 0P6B10000(bootloader) cidnum: T-MOB003(bootloader) battery-status: good(bootloader) battery-voltage: 0mV(bootloader) partition-layout: Generic(bootloader) security: on(bootloader) build-mode: SHIP(bootloader) boot-mode: FASTBOOT(bootloader) commitno-bootloader: 3aa067db(bootloader) hbootpreupdate: 11(bootloader) gencheckpt: 0

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. 

Bijlage:

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 september 2016
  • 12:50

Heb je een link naar die venom rom dan kan ik kijken waarom je eerst een officiële ota moet doorvoeren.

Hetzelfde geld voor die revolution hd.

Het kan namelijk zijn dat bijvoorbeeld de bootloader enz,enz…geüpdatet moet worden en om beveiligins redenen  dat het alleen mogelijk is dmv de officiële ota.

Of je vergelijkt  beide rommen in update nummers, er zal vast wel het een en ander door de rom makers aan informatie geschreven zijn.

visioncionops

visioncionops

• Lid sinds 05 september 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 september 2016
  • 13:49

Heb je een link naar die venom rom dan kan ik kijken waarom je eerst een officiële ota moet doorvoeren. Hetzelfde geld voor die revolution hd. Het kan namelijk zijn dat bijvoorbeeld de bootloader enz,enz…geüpdatet moet worden en om beveiligins redenen dat het alleen mogelijk is dmv de officiële ota. Of je vergelijkt beide rommen in update nummers, er zal vast wel het een en ander door de rom makers aan informatie geschreven zijn.

Venom rom 4.6.1  en wil graag naar venom 6. 
http://venomroms.com/htc-one-m8/

Loop echt een beetje vast. 

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 september 2016
  • 14:49

Wat ik zo snel kan beoordelen is dat de Android revolution rom gebaseerd is op de laatste firmware:

System details:Android 6.0.0 (Marshmallow) - latest official HTC One 6.12.401.4_R (WWE) firmware (53.x series)En de Viper rom kan pas geflashed worden bij 6.12.401.4 .

Dus de Android revolution custom rom update de firmware wel, na dat je die geflashed hebt kun je venom rom flashen en zou je geen probleem moeten ondervinden.

Je kunt natuurlijk ook even de Stock rom flashen dan de ota doorvoeren en venom rom weer flashen.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 september 2016
  • 14:59

De System dump kun je Hier downloaden, eenmaal geïnstalleerd Flash je de Stock Recovery zoekt naar updates en installeer de ota.

Als dat gebeurt is zet je er weer de venom rom erop.

Of bekijk de video hoe je een ota kunt doorvoeren.

https://www.youtube.com/shared?ci=_CwG2uChvJ8

Bewerkt (5 september 2016 15:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren