Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jpranger89

Jpranger89

• Lid sinds 05 september 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 september 2016
  • 07:13

Heey,

Ik gebruik Nederland.fm altijd via Chrome om radio te luisteren met mn Bluetooth/draadloze koptelefoon.

Sinds een week heb ik dat mn radio elke keer weer na 20sec uitvalt. Als ik de internetpagina dan open (welke altijd is blijven draaien op de achtergrond) moet ik opnieuw aangeven dat ik de zender wil afspelen. Het maakt hierbij niet uit welke zender ik pak en of ik energiebesparing aan heb staan of niet.

Nu weet ik dat ik afgelopen week een aantal updates heb gedaan, maar weet niet of chrome hier ook onder valt.

Want kan hiervan de oorzaak zijn en wat kan ik er aan doen dat ik wel gewoon via chrome radio kan luisteren?

Ik luister nu expres niet via de FM radio app omdat ik daarop t bereik slecht vind.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 september 2016
  • 13:13

Ik heb er zelf geen last van op een htc 10.

Heb je het toestel al eens aan en uit gezet, je zou de gegevens en het het cache geheugen kunnen wissen van de chrome browser bij instellingen/apps zoek de chrome browser klik erop en kies opslagruimte en wis de gegevens of kies daar updates verwijderen, reboot daarna je toestel ga naar de playstore en update chrome browser weer.

Geheugen enz wissen kun je ook in de instellingen van chrome browser zelf, rechtsboven drie puntjes/privacy scroll helemaal naar beneden en kies browser gegevens wissen.

Verder zou je het appje tunein Radio ook kunnen gebruiken voor het beluisteren van alle radio zenders, zie link.

https://play.google.com/store/apps/details?id=tunein.player

Bewerkt (5 september 2016 13:18)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren