Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tomheidbuurt

Tomheidbuurt

• Lid sinds 09 maart 2016
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2016
  • 23:39

hallo allemaal

mijn M8 is een week of 3 geleden naar de reparateur geweest omdat ik de ingang van mijn lader stuk had, en de batterij ook niet helemaal de oude was. dat is nu weer helemaal goed gelukkig?

maar nou merkte ik al dat ik de afgelopen paar dagen veel berichten had gemist. bijvoorbeeld van whatsapp, Facebook, en telefoon gesprekken. ik werk veel in het theater, dus heb mijn M8 eigenlijk alleen op trillen staan. nou kwam ik er vandaag achter dat mijn trill functie niet meer werkt, woest onhandig dus.

als ik een paar keer op mijn M8 tik, dan doet de trill functie het af en toe wel. lijkt mij een intern probleem, maar ik heb eigenlijk geen zin om mijn M8 weer op te laten sturen. zoals ik al zei, de M8 is voor 3 weken terug ook al naar de fabriek geweest.

hebben meer mensen hier last van, of weet iemand een oplossing? alvast heel erg bedankt!

gegroet,

Tom

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 2 augustus 2016
  • 00:16

Je zou even kunnen checken in het test menu of de trilmotor normaal werkt.

Om in het test menu te komen Open daarvoor je telefoon app en tik in *#*#3424#*#*

als hij dmv schudden,tikken enz..  Wel werkt dan zal er waarschijnlijk een los contact in de trilmotor zitten. 

Overigens werkt het trillen wel in het toetsenbord of is daar het probleem ook? 

Bewerkt (2 augustus 2016 00:22) | extra info toegevoegd
Tomheidbuurt

Tomheidbuurt

• Lid sinds 09 maart 2016
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2016
  • 00:30

hartstikke bedankt voor uw reactie.

ik heb de test gedaan, en met wat schudden en tikken gaat de M8 wel weer trillen. ik denk dat u gelijk heeft en dat ik daar een los contact heb.

nu maar even kijken wat ik ermee ga doen, of de M8 weer naar de fabriek gaat, of dat ik opzoek ga naar een ander toestel.

nogmaals bedankt voor het helpen.

gegroet,

Tom

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren