Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

storytomydear

storytomydear

• Lid sinds 20 juni 2016
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2016
  • 21:08

hoi, ik had een vraag.

ik gebruik een htc one m8s, (dus niet de normale m8, maar de m8s) die kocht ik natuurlijk met android 5.0, & sense 6, maar nu is die inmiddels al eventjes geüpdate naar android 6.01 en sense 7.0.

nu komt mijn vraag,

als ik mijn mobiel een complete factory reset  geeft, dat die dus ook alles zal verwijderen, verwijderd dan ook de nieuwe android en de nieuwe sense, zodat ik die weer moet updaten en downloaden opnieuw? of zal die de android en de sense update wel houden.

alvast bedankt.

met vriendelijke groet,

merijn kriesels

Telefoon: HTC One M8s

Hoopt in de toekomst op een U ultra.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6384
  • Reputatie 250
  • 20 juni 2016
  • 22:56

Met een factory reset wordt inderdaad alles verwijderd dwz al je bestanden zoals foto's, muziek enz enz ben je kwijt maar het os blijft zoals het is er wordt niet gedowgrade en blijft android 6.0.1 en sense 7.

Apps die je in de loop van de tijd gedownload hebt worden automatisch terug gezet mits je dit aangeeft zodra je inlogt op je google account na het resetten., instellingen van de telefoon en apps ben je wel kwijt en zul je opnieuw moeten instellen. 

Ik hoop dat dit een antwoord op je vraag is.

Bewerkt (20 juni 2016 22:57)
storytomydear

storytomydear

• Lid sinds 20 juni 2016
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2016
  • 23:00

oke helemaal top, dit is inderdaad wat ik wou weten, ik overweeg om dit een keer te doen omdat ik de laatste tijd wat irritante problemeempjes heb.

zoals dat automatisch draaien altijd aan blijft staan, ook al heb ik dit uitstaan, en uit het niets schiet automodus aan, terwijl ik die app ook allang uit geschakeld heb, dus ik hoop dat dit helpt, de telefoon herstarten enz. helpt misschien voor even maar daarna begint dat weer opnieuw; heel er bedankt!

gr. merijn kriesels

Telefoon: HTC One M8s

Hoopt in de toekomst op een U ultra.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren