Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nepdance

nepdance

• Lid sinds 17 maart 2011
  • Berichten 156
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2016
  • 14:44

Beste mensen, ik heb sinds een paar dagen een probleem met de standaard muziek en galerij app van android (6.0)
Als ik de muziek app open krijg ik een melding dat de service onverwacht gestopt is en bij de galerij app idem dito.
Het enige verschil is dat ik de gaerij app wel weer tijdelijk aan de praat krijg door het cache te legen en een herstart maar bij de muziek app werkt dit niet. Nu kan ik natuurlijk ook derde partij apps gebruiken voor muziek en galerij maar ik gebruik het liefst de standaard apps omdat ik daar nu eenmaal aan gewend ben. 
Het muziek app icoon heeft nu ook een heel andere naam normaal stond er gewoon muziek maar nu staat er com.htc.music.browserlayout… Ik heb reeds een harde reset uitgevoerd maar dat mocht niet baten. Heb tijdens de reset wel gewoon de externe sd er in laten zitten en de bestanden laten behouden maar ik denk dat dat weinig uitmaakt?
Iemand een idee? BVD!

Bewerkt (26 maart 2016 14:45)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 26 maart 2016
  • 15:46

Heb je al geprobeerd om de losse muziek APK opnieuw te installeren. 

Kun je Hier downloaden. 

Wel onbekende bronnen aanzetten en Check of de link (apk) de laatste update is. 

Klik Hier voor alle apk's van HTC mocht je die in de toekomst nog nodig willen hebben. 

Bewerkt (26 maart 2016 15:49) | link toegevoegt
nepdance

nepdance

• Berichten 156
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2016
  • 15:52

Heb ik nog niet geprobeerd maar ben er achter gekomen dat er meerdere problemen zijn zoals thema's die niet willen downloaden of apps in de playstore die pas na een herstart willen downloaden…. Ik denk dat ik nog een keer een harde reset ga doen maar nu zonder sd kaart in het toestel en via het opstart menu i.p.v via de instelling 'backup en opnieuw instellen' of maakt dat niet uit?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 26 maart 2016
  • 15:59

AH Oké, als je dan toch een Factory reset doet zet dan niet automatisch je backup van apps terug, misschien wordt het probleem wel veroorzaakt door een andere dan Stock HTC app.

nepdance

nepdance

• Berichten 156
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2016
  • 17:00

Weer harde reset gedaan maar weer niet geholpen… Denk maar ff opsturen…. Ps. die losse muziek apk wou ook niet installeren heb ik eerst nog geprobeerd voor de reset.

Bewerkt (26 maart 2016 17:22)
nepdance

nepdance

• Berichten 156
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2016
  • 18:45

Even een hele late reactie, het toestel is opgestuurd geweest en ze hebben de laatste versie van Android 6.0 er op gezet. Het toestel werkte weer als vanouds tot vorige week. Nu heeft ie telkens problemen met het afspelen van video's in Facebook en YouTube die worden namelijk gewoon niet afgespeeld. Bij Facebook blijft de video laden en bij YouTube geeft ie de melding dat er een probleem is met het afspelen. Na een herstart doet alles het weer een paar keer maar daarna is het probleem er weer. Ook heb ik na een herstart af en toe dat ik alle standaard apps weer permissie moet geven voor het gebruik van bv. het opslag geheugen van het toestel. Vind het heel vreemd allemaal en kan er de vinger niet achter krijgen wat de problemen veroorzaakt. Simkaart is nieuw dus dat is het wrs niet. Enig andere oorzaak die ik zo zou kunnen verzinnen is een gammele sd kaart?

Bewerkt (27 juni 2016 15:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren