Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

erwinboogaard

erwinboogaard

• Lid sinds 22 maart 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2016
  • 23:09

Hallo allemaal,

Mijn HTC M8 had de laatste tijd kuren, continue kreeg ik de melding dat een applicatie niet gestart kon worden. Of ik was op mijn telefoon bezig en er kwam steeds een wit pop-up scherm dat een applicatie niet werkte en afgesloten werd. Dit waren programma's op de achtergrond of dergelijke.

Volgens mij speelde dit sinds de laatste HTC update die ik recent gedaan heb. Een herstart van de telefoon werkte vaak voor eventjes waardoor ik simpele apps zoals Whatsapp, Instagram, Google Maps e.d. weer kon openen. Gisteren liep de telefoon echter compleet vast en kon ik hem niet afzetten. Toen heb ik een soft reboot gedaan waardoor de telefoon uit ging en ik het witte scherm met groen HTC logo voor me zag. Maar dit gaat niet weg… nooit niet. Elke soft restart resulteert in opnieuw dit scherm.

Als ik soft reset en in de tijd dat de telefoon uit staat snel naar het instellingen menu ga (power + volume down) kan ik de telefoon nog uitzetten.

Een harde reset is al 2x geprobeerd, dan gaat de telefoon denken en herstart vervolgens, maar wederom kom ik niet verder dan het beginscherm.

Het is de standaard HTC software, ik heb nooit de telefoon geroot of iets dergelijks.

Kan iemand mij helpen? Is er een oplossing voor die ik zelf kan doen? Het liefst zonder dat de eventuele garantie vervalt?

Groet,
Erwin

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 23 maart 2016
  • 10:23

Waar en in welke modus Doe jij een hard reset op je toestel?

erwinboogaard

erwinboogaard

• Lid sinds 22 maart 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2016
  • 19:44

Waar en in welke modus Doe jij een hard reset op je toestel?

Wanneer de telefoon uit staat druk ik de power button in en tegelijkertijd de volume down knop. Na 10 seconde kom ik op een wit scherm met menu opties. Daar kan ik door de volumeknoppen iets selecteren en met de powerknop bevestigen.

In het rood staat daar 'Hard reset', die heb ik geselecteerd en vervolgens bevestigd. Dan gaat de telefoon uit, laden en aan… maar krijg ik opnieuw dat HTC scherm waarna hij niet verder gaat .

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 25 maart 2016
  • 08:25

Oké dat Doe je precies goed.

Je zou kunnen proberen om de software opnieuw te flashen met een ruu installer, kun je downloaden door Hier te klikken  

Zorg wel dat je de juiste ruu exe voor jou type HTC one m8 neemt dwz firmware en cid nummer. 

Op zich kan er niets niets fout gaan ook als heb je de verkeerde ruu installer dan zal de installatie gewoon afgebroken worden.

Durf je dat niet aan dan kun je het beste even contact opnemen met HTC Nederland.

Bewerkt (25 maart 2016 08:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren